Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: Εκτιμήσεις για μεγέθη-στρατηγική 2004

Αύξηση 20% στα κέρδη προ φόρων και περιορισμό των δανείων κατά 28% προβλέπει η διοίκηση της Γρ. Σαράντης για το 2004, διατηρώντας τους στόχους της για διεθνή επέκταση και ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας. Πώς σχολιάζουν Eurobank Sec και Marfin.

Σαράντης: Εκτιμήσεις για μεγέθη-στρατηγική 2004
Αύξηση της τάξεως του 20% προβλέπει η διοίκηση της Γρ. Σαράντης πως θα παρουσιάσουν τα κέρδη προ φόρων στη χρήση του 2004, ενώ την ίδια στιγμή ο δανεισμός αναμένεται να μειωθεί κατά 28%, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης (11 Μαρτίου 2004) στο πλαίσιο προγράμματος παρουσιάσεων εισηγμένων εταιριών που διοργανώνει ο ΣΜΕΧΑ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Eurobank Securities στο πρωινό της report, η διοίκηση του ομίλου διατήρησε τους στόχους της όσον αφορά αφενός στη διεθνή επέκταση και αφετέρου στην αύξηση της γκάμας των προσφερόμενων προϊόντων ώστε να ενισχύσει των οργανική ανάπτυξη αλλά και τη βελτίωση της κερδοφορίας.

Επιπλέον, η Eurobank Securities συμπληρώνει πως η διοίκηση του ομίλου προβλέπει αύξηση των πωλήσεων κατά μονοψήφιο ποσοστό, ενώ μεταξύ των στόχων του 2004 συμπεριλαμβάνεται και η μείωση του δανεισμού στα 85 εκατ. ευρώ, από 118 που ήταν το 2003, κυρίως μέσω της ρευστοποίησης της συμμετοχής του στα ΚΑΕ, η οποία θα οδηγήσει σε μετρητά ύψους 25 εκατ. ευρώ και κεφαλαιακά κέρδη ύψους 1 εκατ. ευρώ.

Η Eurobank Securities καταλήγει επισημαίνοντας πως θα αναθεωρήσει θετικά τη σύσταση ”neutral” που έχει θέσει για τη μετοχή της εταιρίας.

Από την πλευρά της, και όσον αφορά στα κέρδη προ φόρων της Σαράντης για το 2004, η Marfin Hellenic αναφέρει πως οι δικές της εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση της τάξεως του 9%, ενώ συμπληρώνει πως ενδέχεται να προχωρήσει σε αναθεώρηση των προβλέψεών της.

Παράλληλα, η Marfin Hellenic σημειώνει πως μεταξύ άλλων η διοίκηση του ομίλου επεσήμανε τις κύριες στρατηγικές προτεραιότητές της, οι οποίες περιλαμβάνουν τη δημιουργία νέων προϊόντων στα καλλυντικά και στα είδη οικιακού εξοπλισμού, την επέκταση του ομίλου σε νέες αγορές όπως είναι η Ρωσία, η Ουκρανία και η Τουρκία, τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους μέσω προβολής του προϊοντικού μείγματος, τις αλλαγές στη διαδικασία εφοδιασμού, όπως και τις προσπάθειες για μείωση των λειτουργικών και χρηματοοικονομικών εξόδων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v