Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μάρακ: Εργα για Eurobank και Ελευθέριος Βενιζέλος

Τη μελέτη, προμήθεια, εγκατάσταση και τεχνική υποστήριξη Ασύρματης Οπτικής Ζεύξης στη Eurobank, καθώς και την προμήθεια του συμπληρωματικού συστήματος (RASS) στο ήδη εγκατεστημένο από την ίδια εταιρία ακουστικό ραντάρ (SODAR) στο Αεροδρόμιο ”Ελευθέριος Βενιζέλος”, ανέλαβε η Μάρακ Ηλεκτρονική.

Μάρακ: Εργα για Eurobank και Ελευθέριος Βενιζέλος
Τη μελέτη, προμήθεια, εγκατάσταση και τεχνική υποστήριξη Ασύρματης Οπτικής Ζεύξης στη Eurobank, καθώς και την προμήθεια του συμπληρωματικού συστήματος (RASS) στο ήδη εγκατεστημένο από την ίδια εταιρία ακουστικό ραντάρ (SODAR) στο Αεροδρόμιο ”Ελευθέριος Βενιζέλος”, ανέλαβε η Μάρακ Ηλεκτρονική.

Ειδικότερα, η Μάρακ ανέλαβε έργο, αξίας 30.000 ευρώ, που αφορά στη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας του δικτύου δεδομένων και φωνής του κτιρίου της Eurobank Cards με το συνολικό δίκτυο του Ομίλου.

H ζεύξη αυτή διασφαλίζει υψηλές ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων (100Μbps) και φωνής (4xΕ1) και παράλληλα μειώνει το κόστος με την κατάργηση μισθωμένων γραμμών.

Επιπρόσθετα, επιτυγχάνεται αύξηση της παραγωγικότητας της Eurobank Cards καθώς η επικοινωνία του δικτύου της με αυτό της τράπεζας είναι ταχύτατη, αξιόπιστη και προσφέρει μεγάλη διαθεσιμότητα.

Ο εξοπλισμός που χρησιμοποιήθηκε για τη ζεύξη αυτή αποτελείται από προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας FSO (Free Space Optics) του οίκου FSONA Communications με τoν οποίo η MARAC συνεργάζεται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια.

Η άριστη κατασκευή των προϊόντων της FSONA, σε συνδυασμό με την άρτια τεχνογνωσία και την πλήρη τεχνική υποστήριξη που προσφέρει η MARAC αποτελούν εγγύηση για τους πελάτες της.

Εξάλλου, η Μάρακ Ηλεκτρονική ανέλαβε την προμήθεια του συμπληρωματικού συστήματος (RASS) στο ήδη εγκατεστημένο από την ίδια εταιρία ακουστικό ραντάρ (SODAR) στο Αεροδρόμιο ”Ελευθέριος Βενιζέλος”, ύστερα από διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό.

Το Ραντάρ αυτό ήταν το πρώτο του είδους του την εποχή που εγκαταστάθηκε (προ διετίας) στην Ευρώπη. Το νέο σύστημα αυξάνει την ακρίβεια των μετρήσεων του Ακουστικού Ραντάρ και βελτιώνει την ασφάλεια των πτήσεων από και προς το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Η σχετική δαπάνη είναι της τάξεως των 80.000 ευρώ και περιλαμβάνει την προμήθεια του εξοπλισμού, την εγκατάσταση του και την εκπαίδευση των χειριστών.

Το σύστημα που προϋπήρχε παρακολουθεί τον άνεμο επάνω από την ευρύτερη περιοχή του αεροδρομίου και ανιχνεύει τις πλάγιες ριπές του ανέμου οι οποίες αποτελούν το μεγαλύτερο κίνδυνο για τα αεροπλάνα κατά τη διάρκεια της προσγείωσης και απογείωσης.

Σε περίπτωση πλάγιας ριπής ανέμου το σύστημα επισημαίνει το βαθμό επικινδυνότητας στον πύργο ελέγχου και στη συνέχεια ενημερώνεται ο εκάστοτε πιλότος.

Με την επέκταση του RASS οι μετρήσεις του SODAR αποκτούν μεγαλύτερη ακρίβεια προσφέροντας έτσι τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στις πτήσεις. Σημειωτέον ότι μελετάται η τοποθέτηση συστημάτων SODAR σε όλα τα πολιτικά αεροδρόμια της Ελλάδας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v