Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΕΔΕ:Σεμινάριο επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσεων

Στους τρόπους της επικοινωνιακής διαχείρισης των κρίσεων που μπορεί να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση εστίασε το workshop (εργαστηριακό σεμινάριο) που διοργάνωσε πρόσφατα η Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων.

ΕΕΔΕ:Σεμινάριο επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσεων
Στους τρόπους της επικοινωνιακής διαχείρισης των κρίσεων που μπορεί να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση εστίασε το workshop (εργαστηριακό σεμινάριο) που διοργάνωσε στις 23/4 η Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

Στόχος του workshop ήταν να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες που δημιουργούνται όταν προκύψει μια κρίση.

Στο σεμινάριο προσδιορίστηκε τι συνιστά «κρίση», η πρόληψη, η προετοιμασία και οι στρατηγικές αντιμετώπισής της, οι τεχνικές αντιμετώπισης της αρνητικής δημοσιότητας, η στάση απέναντι στα ΜΜΕ, ο χειρισμός έκδοσης ανακοινώσεων, οι περιπτώσεις οργάνωσης συνέντευξης τύπου και ο τρόπος χειρισμού των εκπροσώπων των ΜΜΕ καθώς και η αναγκαιότητα ύπαρξης εκπροσώπου τύπου, ενώ οργανώθηκε και προσομοίωση τηλεοπτικών συνεντεύξεων.

Ακόμα, αναλύθηκε ένα φαινόμενο που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας -παρά το γεγονός της ύπαρξής του- και συνιστά ενδοεργασιακή κρίση. Πρόκειται για το σύνδρομο mobbing, τη συναισθηματική, δηλαδή, παρενόχληση στον εργασιακό χώρο που μπορεί να επιφέρει συνθήκες ανάπτυξης κρίσης.

Με εισηγητές τους κ. Δημήτρη Κάλλο, στέλεχος πολυεθνικής εταιρείας, Βίβιαν Σταγάκη, ψυχολόγο - εγκληματολόγο και ψυχοθεραπεύτρια, τους δημοσιογράφους και συμβούλους επικοινωνίας κ. Μαρία Σπυράκη, Ευτύχη Παλλήκαρη και Χρύσα Ταβουλάρη, και τον δημοσιογράφο και πολιτικό αναλυτή κ. Δημήτρη Τσιόδρα, οι συμμετέχοντες επιχειρηματίες και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, ενημερώθηκαν για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προληφθεί αλλά και να προσδιοριστεί ένας κίνδυνος πριν προκύψει, ασχέτως αν οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες (φύση, τρομοκρατική ενέργεια, απεργία, κ.α.) ή στην ίδια τη λειτουργία της επιχείρησης.

Όπως σημειώθηκε , από την σχετικά ανώδυνη ανάκληση προϊόντος από το οποίο δεν προκλήθηκε κανενός είδους βλάβη μέχρι τον μαζικό θάνατο, μια επιχείρηση πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένη ώστε να αντιμετωπίσει όλα τα ενδεχόμενα και να τα διαχειριστεί με το βέλτιστο δυνατό τρόπο προστατεύοντας τη φήμη και την αξιοπιστία της και εξασφαλίζοντας τη βιωσιμότητά της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v