Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ελληνογερμανικό επιχειρηματικό σεμινάριο στις 21/9

Το δεύτερο σεμινάριο επιχειρηματικής κουλτούρας, με στόχο την προώθηση των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών, διοργανώνει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Ελληνογερμανικό επιχειρηματικό σεμινάριο στις 21/9
Σε έναν ισότιμο διάλογο μεταξύ Ελλήνων και Γερμανών επιχειρηματιών και στις σημαντικότερες διαφορές στην εργασιακή καθημερινότητα των δύο χωρών, εστιάζει το 2ο Workshop για την προώθηση των ελληνογερμανικών επιχειρηματικών σχέσεων που πραγματοποιεί το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στην Αθήνα, το Σάββατο 2 Νοεμβρίου.

Το σεμινάριο είναι δίγλωσσο, ώστε οι συμμετέχοντες να μπορέσουν να συνομιλήσουν στη γλώσσα τους και απευθύνεται σε Έλληνες και Γερμανούς που έχουν επαγγελματικές σχέσεις με την άλλη χώρα, ή σχεδιάζουν να τις αποκτήσουν.

Με εισηγητές τους Dr Ute Schürings και Dr Γερτρούδη Δωροθέα Σιρ από την schürings kommunikation interkulturell, το σεμινάριο επικεντρώνεται σε πέντε θεματικές ενότητες:

- Την Επικοινωνία: τι λέγεται - πώς εννοείται;
- Τη διεξαγωγή διαπραγματεύσεων: πετυχαίνοντας στόχους, διατηρώντας σχέσεις.
- Το σχεδιασμό projects: πόση ευελιξία υπάρχει, πόσα καθορίζονται από πριν;
- Τις Ιεραρχίες και αρμοδιότητες: πολιτισμικές αξίες στην πράξη.
- Τις Προκαταλήψεις: πώς αντιμετωπίζονται, πώς μειώνονται;

Ο γενικός Διευθυντής του Επιμελητηρίου κ. Α. Κελέμης δήλωσε σχετικά: «Σε μια περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα αναζητά διέξοδο από την κρίση, οι επιχειρηματικές σχέσεις με τη Γερμανία είναι σημαντικότερες από ποτέ. Όμως, στις διεθνείς συνεργασίες χάνεται καθημερινά μεγάλο δυναμικό, διότι υπάρχει έλλειψη γνώσης του τρόπου λειτουργίας της άλλης μεριάς. Ακόμα και σε μακροχρόνιες συνεργασίες, όπου οι δύο πλευρές νομίζουν ότι γνωρίζονται καλά, συμβαίνουν παρεξηγήσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε απόρριψη και αποτυχημένες συνεργασίες».

Παράλληλα, ο κ. Κελέμης υπογράμμισε βασικά στοιχεία διαφοροποίησης της Ελληνικής από τη Γερμανική κουλτούρα και ειδικότερα το γεγονός ότι, ενώ στη Γερμανία οι επιχειρηματίες επιμένουν στους κανόνες και στις διαδικασίες, στην Ελλάδα δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην ατομική ελευθερία και στις προσωπικές σχέσεις.

Σημειώνεται ότι χορηγοί του σεμιναρίου είναι οι Archirodon N.V., Elval Colour, LDK Consultants, MStR Law Firm, η Εθνική Τράπεζα και η Griechenlandzeitung.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v