Ενδιαφέροντα τα στοιχεία που ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, καθώς μπορεί να θεωρηθούν ενδεικτικά και για τη συνολική τουριστική κίνηση του 2024.
Οσον αφορά στους επιβάτες, αύξηση 8,8% στο δεύτερο 3μηνο και συνολικά 9% στο 6μηνο. Αποτέλεσμα της αυξημένης κίνησης του κόμβου της Αθήνας (σταθερά από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους προορισμούς city break στην Ευρώπη), την προσθήκη νέων δρομολογίων, την αναδιάταξη της διασυνδεσιμότητας.
Το συν 13% από/προς την Αθήνα και το συν 12% από/προς Θεσσαλονίκη είναι ενδεικτικά των κόμβων που θα στηριχθεί η περαιτέρω ανάπτυξη -όταν σταδιακά θα προστεθούν τα 4 αεροσκάφη μiας ειδικά διαμορφωμένης έκδοσης των Α321neo (θα ενταχθούν στον στόλο από το 2027, όπως σημείωνε η Εύα Δ. Οικονομάκη). Χρονιά που, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα (της κ/ξ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- GMR- Ελληνικό Δημόσιο/κατασκευαστής η ΤΕΡΝΑ) θα είναι έτοιμος ο νέος διεθνής αερολιμένας στο Καστέλι Ηρακλείου.
Στα 12,18 ευρώ η μετοχή, σε φάση ανοδικής διόρθωσης από το πρόσφατο χαμηλό των 10,85 (20 Ιουνίου), με την NBG Securities να ανεβάζει (ακριβώς ένα μήνα πριν στις 12 Ιουνίου) την τιμή-στόχο στα 19,20 ευρώ, προβλέποντας καθαρά κέρδη 159,1 εκατ. και μερισματική απόδοση 6,5%.
Ακολούθησε η Eurobank Equities (25 Ιουνίου) απογειώνοντας την τιμή-στόχο από τα 13,8 στα 17,8 ευρώ, με σύσταση για «αγορά» και 7,7% μερισματική απόδοση. Οι αναλυτές της χρηματιστηριακής αυξάνουν την πρόβλεψή τους για λειτουργικά κέρδη 438 εκατ. το 2025 και 462 εκατ. το 2026.
Στο 7,41% η μεταβολή για τη μετοχή, από την αρχή του έτους, υποαποδίδει τόσο έναντι του ΓΔ (11,81%) όσο και του FTSE 25 (12,52%) και στο 1,098 δισ. η αποτίμηση της εταιρείας.