Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Φεβ 25 2021

Η οδός διαφυγής του «μάγκα» Κούγια - Σφηνάκια για ακτοπλοΐα και προϋπολογισμό

Η οδός διαφυγής του «μάγκα» Κούγια - Σφηνάκια για ακτοπλοΐα και προϋπολογισμό
ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ: Ενταση στη βιομηχανία καλλυντικών έχει προκαλέσει η απόφαση να απαγορευτεί η πώληση καλλυντικών από τα super markets στις «κόκκινες περιοχές».

Η εξέλιξη έγινε γνωστή με ΦΕΚ της 20ής Φεβρουαρίου. Το νέο προκάλεσε την άμεση κινητοποίηση του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ) και ειδικότερα του προέδρου Θ. Γιαρμενίτη (Adelco A.E) και του γενικού γραμματέα Γ. Χριστοδούλου (L’Oreal Hellas A.E.), που καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας έδιναν μάχη για να διατηρηθεί σε καλά επίπεδα η διανομή καλλυντικών σε όλα τα δίκτυα (ευρεία διανομή, επιλεκτική, φαρμακείο, κομμωτήρια, ινστιτούτα αισθητικής, απευθείας πωλήσεις και e-commerce).

Η στήλη μαθαίνει ότι υπήρξαν επικοινωνίες με την κυβέρνηση για να αποτραπεί η νέα διαταραχή στη λειτουργία της αγοράς.

«Ευελπιστούμε αυτή η απόφαση να μην έχει… μέλλον», όπως μας αναφέρουν…

 

ΑΠΕΡΓΙΑ: Για μια ακόμη ημέρα συνεχίζεται σήμερα η απεργία των ναυτεργατών που διαμαρτύρονται για τον νόμο της κυβέρνησης με τον οποίο, όπως υποστηρίζουν, επιχειρείται η κατάργηση των ΣΣΕ, της κοινωνικής ασφάλισης και των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων για όλους τους ναυτεργάτες.

Η απεργία που ξεκίνησε ως 48ωρη, αλλά στη συνέχεια επεκτάθηκε για μια ακόμη ημέρα μετά την απόφαση των 13 ναυτεργατικών σωματείων. Και έπεται συνέχεια, όπως προειδοποιούν οι συνδικαλιστές.

Μετά τη νέα 24ωρη απεργία καθώς συμπληρώνονται τρεις ημέρες χωρίς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, πολλοί ήταν αυτοί (ακόμη και στο Υπουργείο Ναυτιλίας) που θυμήθηκαν το άρθρο 25 του νόμου 4256/2014, σύμφωνα με το οποίο ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης αφού παρέλθουν τρεις ημέρες χωρίς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, μπορεί να συγκαλέσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και να γνωμοδοτήσει για ένα «πρόγραμμα δρομολογίων έκτακτης ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, από πλοία τα οποία είναι ήδη δρομολογημένα και περιλαμβάνει συνδέσεις, οι οποίες εξυπηρετούνται από δρομολογημένα, κατά την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο, πλοία».

Το ίδιο άρθρο ορίζει ότι τα πλοία και τα πληρώματά τους υποχρεούνται στην εκτέλεση του προγράμματος δρομολογίων έκτακτης ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας.

Όπως εκτιμάται, οι ναυτεργάτες, για λόγους τακτικής, θα λάβουν υπόψη την ύπαρξη του άρθρου αυτού και θα πράξουν αναλόγως: αποφεύγοντας ίσως τετραήμερο απεργιακών κινητοποιήσεων και… επανερχόμενοι.

Για να δούμε....

 

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Εξτρα κόστος μέτρων αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας ύψους 4,1 δισ. ευρώ αποκάλυψε η χθεσινή έκθεση των θεσμών για την ένατη μεταμνημονιακή αξιολόγηση. Τα 7,5 δισ. ευρώ τα οποία είχαν εγγραφεί στον προϋπολογισμό αυξήθηκαν σε 11,6 δισ. ευρώ και μετά από αυτή την εξέλιξη, θα περίμενε κανείς πως το υπουργείο Οικονομικών θα προχωρούσε στην κατάθεση συμπληρωματικού προϋπολογισμού.

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν φαίνεται επί του παρόντος στον ορίζοντα, χωρίς να αποκλείεται στη συνέχεια. Η «τρύπα» θα καλυφθεί σε ένα μεγάλο μέρος της από τα κεφάλαια του React EU, τα οποία για την Ελλάδα προσεγγίζουν το 1,8 δισ. ευρώ και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές αποφάσεις του περασμένου Δεκεμβρίου (συνολικά για τα 47,5 δισ. ευρώ που δίνονται στις Περιφέρειες) μπορούν να διατεθούν έως το τέλος του 2023 σε δράσεις που σκοπό έχουν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση των άμεσων συνεπειών της πανδημίας.

Προφανώς δεν φτάνουν. Γι' αυτό και όπως μαθαίνουμε, θα αξιοποιηθούν και έξυπνα εργαλεία χρηματοδότησης μέτρων υπό μορφή φορολογικών ή ασφαλιστικών εκπτώσεων και συμψηφισμών σε βάθος χρόνου. Αυτή η τελευταία ιδέα αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στο υπό σχεδιασμό μέτρο της επιδότησης παγίων δαπανών επιχειρήσεων οι οποίες επλήγησαν από την πανδημία.

Όπως μας έλεγε αρμόδια πηγή, αν ο λογαριασμός «φουσκώσει» κι άλλο, ο συμπληρωματικός προϋπολογισμός δεν θα μπορέσει να αποφευχθεί. Προς το παρόν όμως είμαστε στα 11,6 δισ. ευρώ.

Και βλέπουμε...

 

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΟΥΓΙΑΣ: «Ο μεγαλύτερος μάγκας της Ελλάδος», εκτός του ότι μας έχει γραμμένους, αμφότερα κατά δήλωση του νεαρού βλαστού του, έχει κι ένα ακόμη χαρακτηριστικό. Όντας έξυπνος, έχει την τάση να πιστεύει ότι οι υπόλοιποι είναι… κατάχαζοι.

Ενδεικτική η δήλωση του ότι θα αναλάβει τον Λιγνάδη, μόνον εφόσον μελετήσει τη δικογραφία και πειστεί ότι είναι... αθώος. Που θα έπρεπε να σημαίνει για μας, τους υποτίθεται αφελείς και ανόητους, ότι αφού ανέλαβε την υπόθεση ο Κούγιας, ο Λιγνάδης είναι αθώος.

Μόνο που ο πολυμήχανος δικηγόρος-τηλεπερσόνα, πραγματικό φαινόμενο της εποχής, θα μπορούσε κάποιος να τον αποκαλέσει και «Ντόναλντ Τραμπ της ελληνικής δικηγορίας», ξεχνάει δύο βασικά στοιχεία της νομικής επιστήμης: Πρώτον, ότι αρμόδιο να αποφανθεί για το αν είναι αθώος ή όχι ο Λιγνάδης και οποιοσδήποτε άλλος, είναι το Δικαστήριο. Δεύτερον, ότι αν οι δικηγόροι υπερασπίζονταν μόνο εκείνους που θεωρούν αθώους, τότε οι θεωρούμενοι ως ένοχοι θα έχαναν εντέλει το αναφαίρετο δικαίωμά τους στη νομική υπεράσπιση.

Για τους πιο καχύποπτους πάντως, αυτή η δήλωση του «μάγκα» συνιστά μια πολύτιμη οδό διαφυγής για το μέλλον. Η δικογραφία είναι ακόμη νωπή, ενώ μέχρι να φτάσει στις αίθουσες η υπόθεση, ενδέχεται να προκύψουν πολλά ακόμη στοιχεία, μαρτυρίες και μηνύσεις, παρά τις άοκνες προσπάθειες του δικηγόρου να το αποφύγει, μιλώντας για «επαγγελματίες ομοφυλόφιλους» και άλλα τέτοια… χαριτωμένα.

Οπότε, υποθέτουμε, δεν αποκλείεται να... πειστεί στο εγγύς μέλλον ο κ. Κούγιας ότι ο πελάτης του δεν είναι και τόσο αθώος, εγκαταλείποντας το πλοίο, όταν δει τα δύσκολα, προκειμένου, τι άλλο; Να μείνει.. πιστός στις δεδηλωμένες πεποιθήσεις του, περί μη υπεράσπισης «παιδεραστών και τοκογλύφων»!

Αν ήμασταν στη θέση του Λιγνάδη πάντως, αυτό το ενδεχόμενο θα μας απασχολούσε ιδιαίτερα

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v