Το Συμβούλιο της Επικρατείας θα κρίνει αν θα εφαρμοστεί το μοντέλο «2+2+2+2», δηλαδή η μοιρασιά του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος σε τέσσερις ομίλους που αναλαμβάνουν από δύο εργολαβίες έκαστος.
Βλέπετε, ο Πρόδρομος Εμφιετζόγλου που συνεργάζεται με ιταλικό όμιλο έχει αντιρρήσεις, όπως και κάποιοι άλλοι από τους μικρότερους υποψηφίους.
Αντίθετα, φαίνεται πως τα «έχουν βρει» οι όμιλοι Καλογρίτσα και Intrakat, για τους οποίους προορίζονταν οι τέσσερις από τις οκτώ εργολαβίες.
Πάντως, την Παρασκευή ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης κατέθεσε στη Βουλή προς ενημέρωση τις έξι από τις οκτώ συμβάσεις.
Για τις άλλες δύο υπάρχουν εκκρεμότητες...