Χωρίς διαθέσεις βελτίωσης η μέχρι στιγμής εικόνα στο εγχώριο χρηματιστηριακό ταμπλό, σε μία συνεδρίαση που εξελίσσεται σε διαδικαστικού χαρακτήρα και η οποία χαρακτηρίζεται από το μειωμένο ενδιαφέρον και από τη χαμηλή συναλλακτική δραστηριότητα.
Και αν το συνεχιζόμενο “rotation” στους θεωρούμενους Δεικτοβαρείς τίτλους έχει ως αποτέλεσμα τη μικρή υποχώρηση του Γενικού Δείκτη και τη διακράτηση του μεγαλύτερου μέρους από τα πρόσφατα κεκτημένα, η εικόνα στις χαμηλότερες κεφαλαιοποιήσεις είναι σαφώς χειρότερη, καθώς σημειώνεται αξιοπρόσεκτη ανασύνταξη δυνάμεων και υποχώρηση των αγοραστών σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα τιμών.
Η μείωση του ενδιαφέροντος έχει ευδιάκριτο αντίκτυπο και στον τζίρο, ο οποίος λίγο πριν συμπληρωθούν οι πρώτες τρεις ώρες συναλλαγών, μόλις και μετά βίας φθάνει στα 19,5 εκατ., από τα οποία τα 3,1 εκατ. αφορούν «πακέτα» (ΟΤΕ, ΤΕΝΕΡΓ, ΔΕΗ).
Συναλλακτική άπνοια και στην Αγορά Παραγώγων, καθώς ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης έχει διακινήσει όλα κι όλα 155 συμβόλαια και παραμένει με οριακό discount.
Σε κάθε περίπτωση, από τις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης δεν μπορούν να «υπερηφανεύονται» για τη συναλλακτική τους δραστηριότητα οι ΕΕΕ (1231 τεμ.) και ΟΛΠ (721 τεμ.), ενώ από τους τίτλους που διεκδικούν υψηλότερες αποτιμήσεις, ξεχωρίζει θετικά μόνο η Motor Oil (+1,31%, αν και ακόμη δεν υπάρχει κάποια οριστική απόφαση, εντούτοις η Διοίκηση, κατά τη χθεσινή ενημέρωση των αναλυτών, εξέφρασε την αισιοδοξία της για την καταβολή προμερίσματος για την τρέχουσα χρήση. Όπως ανέφερε ο αν. CEO Π. Τζαννετάκης, το παράθυρο για την καταβολή προμερίσματος τοποθετείται χρονικά στο δ' τρίμηνο, πιθανόν τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Από τους Δεικτοβαρείς τίτλους που υποχωρούν, οι μεγαλύτερες πιέσεις για ΕΥΔΑΠ (-1,06%) και ΟΠΑΠ (-2,11%).
Είναι πασιφανές ότι οι υπόλοιποι τίτλοι της υψηλής κεφαλαιοποίησης περιφέρονται πέριξ του αμέσως προηγούμενου κλεισίματος και αυτό αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, όσον αφορά το τελικό πρόσημο του Γενικού Δείκτη.
Δεν ενθουσιάζει η αναλογία ανοδικών (41) - πτωτικών μετοχών (67) και αυτή είναι ακόμα μία ένδειξη ότι έχουν κάνει κράτει οι μηχανές, στο μεγαλύτερο κομμάτι του ταμπλό.