Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

One person with a belief is a social power equal to ninety-nine who have only interests
JOHN STUART MILL (1806-1873)
English Philosopher in Representative Government

Αποποίηση ευθυνών
Αυγ 19 2024

Οι 30 ακριβότερες ποδοσφαιρικές ομάδες στον κόσμο

Η Ρεάλ Μαδρίτης των  Κ. Εμπαπέ και Τ. Μπέλινγκαμ  είναι η ακριβότερη ποδοσφαιρική μπράντα στον πλανήτη για το 2024 με συνολική αξία 1,8 δισ. δολάρια σύμφωνα με το Football 50 2024 του Brand Finance. Η Ρεάλ Μαδρίτης είχε αξία 1,513 δισ. το 2023.  

Η αξία υπολογίζεται από την καθαρή τωρινή αξία των μελλοντικών χρηματικών ροών που αποδίδονται στο σήμα της ομάδας.

Στη δεύτερη θέση με 1,72 δισ. δολάρια βρίσκεται η Μάντσεστερ Σίτι έναντι 1,562 δισ. το 2023 και στην τρίτη θέση η Μπαρτσελόνα  με 1,65 δισ. δολάρια έναντι 1,425 δισ. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με αξία 1,49 δισ. και η Λίβερπουλ με 1,47 δισ. δολάρια.

Το 6ο μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό μπράντ στον κόσμο είναι η Μπάγερν Μονάχου με 1,32 δισ. δολάρια. Ακολουθεί η Παρί Σαν Ζερμέν με 1,29 δισ. δολάρια και η Άρσεναλ με 1,06 δισ. δολάρια. Δυο ακόμη ομάδες της Premier League, η Τότεναμ με 930 εκ. δολάρια και η Τσέλσι με 897 εκ. δολάρια συμπληρώνουν την κορυφαία δεκάδα.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι 6 από τις ακριβότερες ποδοσφαιρικές μπράντες στον κόσμο προέρχονται από την αγγλική Premier League που θεωρείται το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο.

Στη δεύτερη κορυφαία δεκάδα βρίσκει κάποιος κατά σειρά την Μπορούσια Ντόρμουντ, την Γιουβέντους, την Ατλέτικο Μαδρίτης, την Ιντερ, την Μίλαν, την Μπαγερν Λεβερκούζεν, την Λειψία, την Νιούκαστλ, την Γουέστ Χαμ και την Αστον Βίλα.

Στην τρίτη δεκάδα συμπεριλαμβάνονται κατά σειρά η 21η Αιντραχτ Φρανκφούρτης, η Νάπολι, η Ρόμα, η Λυόν, η Έβερτον, ο Αγιαξ, η Μπορούσια Μενχεγκλάντμπαχ, η Μαρσέιγ, η Μπράιτον και 30η  η Κρύσταλ Πάλας.

Για την ιστορία, στην 49η θέση της κατάταξης φιγουράρει για πρώτη φορά η ελληνικού ενδιαφέροντος Νότιγχαμ Φόρεστ, λόγω ιδιοκτησίας  Β. Μαρινάκη και στην 50η θέση η Βιγιαρεάλ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v