Στην επικαιρότητα για αρνητικούς λόγους βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα η Cardlink, ο μεγαλύτερος πάροχος πληρωμών στη χώρα μας, που σχετικά πρόσφατα πουλήθηκε στη Wordline.
Κι αυτό γιατί αρκετός κόσμος που έκανε αγορές με δόσεις με τη χρήση πιστωτικών καρτών από εμπορικά καταστήματα που είχαν μηχανάκι της Cardlink είδαν τους τραπεζικούς λογαριασμούς τους είτε να χρεώνονται το συνολικό ποσό πάραυτα και επιπλέον να πέφτει το ποσό της 1ης δόσης μετά από λίγες ημέρες, είτε να χρεώνονται το συνολικό ποσό, παρότι η συναλλαγή είχε ακυρωθεί κ.λπ.
Όπως ήταν φυσικό, τα περιστατικά προκάλεσαν αναστάτωση και ενίοτε τριβές μεταξύ των εμπόρων και των πελατών τους.
Όμως, φαίνεται ότι το πρόβλημα προέκυψε γιατί μία τουλάχιστον μεγάλη τράπεζα προχώρησε σε αναβάθμιση στο σύστημα των καρτών της και γι’ αυτό το e-banking εμφάνιζε λανθασμένα τις χρεώσεις των πιστωτικών καρτών. Κανονικά, οι πελάτες της τράπεζας θα έπρεπε να έχουν ενημερωθεί, αλλά αυτό δεν συνέβη.
Αυτό πληροφορήθηκαν μερικοί εξ αυτών, όταν απευθύνθηκαν στο τμήμα βοήθειας της τράπεζας. Οταν ρωτούσαν την Παρασκευή πότε θα αποκατασταθεί το πρόβλημα, οι ίδιοι λάμβαναν την απάντηση ότι κι αυτοί περίμεναν ενημέρωση από τον τομέα πληροφορικής (ΙΤ) της τράπεζας, μαζί με τη διαβεβαίωση ότι τα ποσά θα εμφανίζονται σωστά στην επόμενη δήλωση λογαριασμού που θα λάβουν.
Πάντως, τους προέτρεπαν, αν ήθελαν, να κάνουν αναφορά στο τμήμα παραπόνων της τράπεζας.
Να σημειώσουμε εδώ ότι οι συστημικές τράπεζες είτε έχουν πουλήσει τα POS σε ξένες εταιρείες, είτε έχουν συμφωνήσει να τα πουλήσουν, είτε βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις.
Τα σχόλια περιττεύουν.
Για το παραπάνω δημοσίευμα λάβαμε από την Cardlink λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση:
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα προβλήματα που περιγράφονται στην ανώνυμη στήλη Στρατηγικός Αναλυτής στις 25/10/21 δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αφενός στο χρονικό διάστημα που αναφέρεται η στήλη (18/10-25/10) δεν υπήρξαν προβλήματα σε συναλλαγές που υποστηρίζονται από την εταιρεία Cardlink και αφετέρου δεν έγινε αναβάθμιση σε σύστημα καρτών Τράπεζας κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Απάντηση συντάκτη:
Το δημοσίευμα βασίζεται σε αναφορές αναγνωστών που τέθηκαν υπόψη της στήλης. Οι δυσκολίες στις συναλλαγές τους δεν οφείλονταν στην Cardlink αλλά σε αναβάθμιση συστήματος καρτών τράπεζας.