Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

e-metrics: Η ”ταυτότητα” του ελληνικού Internet

Σημαντική αύξηση των οικιακών συνδέσεων ADSL, αλλά και σημαντική υστέρηση στις υψηλές ταχύτητες σε σχέση με την Ευρώπη είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς Ίντερνετ. Δείτε τις έρευνες e-metrics, e-census 2006 με αναλυτικά στοιχεία για την ταυτότητα και τις συνήθειες των χρηστών.

e-metrics: Η ”ταυτότητα” του ελληνικού Internet
Σημαντική αύξηση των οικιακών συνδέσεων ADSL ως αποτέλεσμα της πολιτικής των παρόχων σύνδεσης, αλλά ταυτόχρονα υστέρηση στις υψηλές ταχύτητες έναντι των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αγοράς Ίντερνετ.

Tα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από τις έρευνες e-metrics, e-census που πραγματοποιήθηκαν από την AGB Nielsen Media Research σε συνεργασία με τη Phaistos Networks και 75 δικτυακούς τόπους, υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας.

Οι χρήστες του Ίντερνετ στη χώρα μας είναι άντρες κατά 76% και γυναίκες κατά 26%, ανώτατης μόρφωσης (36,9%), ηλικίας 25-34 ετών.

Το 90% των χρηστών απαντούν ότι μπαίνουν καθημερινά στο Ίντερνετ, με σκοπό κυρίως την αναζήτηση πληροφοριών (90,2%), την ενημέρωση για την επικαιρότητα (79%), τη χρήση για λόγους εργασίας (69,1%) και τη χρήση e-mail/chat (64,1%).

Ανοδικά κινείται το e-commerce και ποσοστό 69,5% των ερωτηθέντων απάντησε πως έχει πραγματοποιήσει αγορές on line από το οποίο το 53,5% δήλωσε πως επιλέγει ελληνικά sites.

Επίσης το 41,4% δήλωσε πως πραγματοποιεί ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές, και το 89,3% έχει επισκεφτεί κάποιο site δημόσιου φορέα για υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Η διάρκεια χρήσης κυμαίνεται μεταξύ 2-5 ώρες, ενώ πολύ υψηλό (26,6%) είναι το ποσοστό των χρηστών που σερφάρει για περισσότερες από 5 ώρες. Ιδιαίτερα ελπιδοφόρο είναι το μήνυμα πως το 71,4% των χρηστών προτίθεται να αποκτήσει άμεσα σύνδεση ADSL, τονίζοντας πως ελπίζει σε ταχύτερο Ίντερνετ με χαμηλότερο κόστος.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως έχει αυξηθεί σημαντικά η επισκεψιμότητα των sites. Ένα τουλάχιστον από τα site που συμμετείχαν στην έρευνα επισκέφθηκαν συνολικά 2.971.285 χρήστες, τριπλάσιος αριθμός, σύμφωνα με τα στελέχη του Παρατηρητηρίου, σε σύγκριση με την έρευνα που είχε πραγματοποιηθεί πριν από τρία χρόνια.

Από το σύνολο αυτό το 86% (2.559.168 χρήστες) προερχόταν από την Ελλάδα.

Λ.Καλ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v