Συμφωνία εμπορευματικής σύνδεσης “sea-air”

Στη συμφωνία συνεργασίας για την εμπορευματική σύνδεση “sea-air” του λιμένα Πειραιώς και του αεροδρομίου στο πλαίσιο της προσπάθειας για την ανάπτυξης των εμπορευματικών μεταφορών παρουσίασαν πριν από λίγο ο ΔΑΑ και ο ΣΕΠ.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Συμφωνία εμπορευματικής σύνδεσης “sea-air”
Στη συμφωνία συνεργασίας για την εμπορευματική σύνδεση “sea-air” του λιμένα Πειραιώς και του αεροδρομίου στο πλαίσιο της προσπάθειας για την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών παρουσίασαν πριν από λίγο ο ΔΑΑ και ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά.

Η συμφωνία των δύο πλευρών υπογράφτηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού στην Ελλάδα και αφορά τη δημιουργία «γέφυρας» μεταξύ και του λιμανιού και του αεροδρομίου για την απευθείας οδική σύνδεση μετά την εκφόρτωση από το πλοίο με ευνοϊκούς όρους κόστους και εξυπηρέτησης.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι μία πρώτη προσπάθεια συνεργασίας των δύο πλευρών ξεκίνησε το 2006 με την προγραμματική συμφωνία που είχαν υπογράψει τότε.

Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, ωστόσο, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στη λειτουργία του λιμανιού κατά την περίοδο της ανάληψης της λειτουργίας της Προβλήτα 2 από την Cosco είχαν ως αποτέλεσμα η συμφωνία των δύο πλευρών να ατονήσει.

Ο CEO της ΣΕΠ ΑΕ Κάπτεν Φου σημείωσε ότι οι δύο πλευρές ξεκινούν ένα καινοτόμο project με στόχο να πετύχουν πολλά.

Αν μπορεί το ψάρι να πετάξει, έτσι και εμείς θα καταφέρουμε να εκτοξεύσουμε
τη συνεργασία μας, είπε ο κ. Φου, σχολιάζοντας και το εμπορικό σήμα της συνεργασίας των δύο πλευρών που αποτελεί ένα χελιδονόψαρο.

Οι κύριες αγορές από τις οποίες θα προέρχονται τα προϊόντα, που θα διαμετακομίσουν οι δύο πλευρές, είναι οι περιοχές της ανατολικής Μεσογείου, ενώ οι χώρες προορισμού είναι η Αγγλία, η Σκανδιναβία και η Βόρεια Αμερική.

Να σημειώσουμε, τέλος, ότι το εβδομαδιαίο capacity υπολογίζεται σε περίπου 70-80 τόνους, ωστόσο σε πρώτη φάση αυτό δεν αναμένεται να εξαντληθεί.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v