Η πανδημία έχει αλλάξει τα δεδομένα και στον χώρο της ασφάλισης στη χώρα μας, με τους Έλληνες να αποδέχονται πλέον στην πλειοψηφία τους να αγοράσουν on line ασφαλιστικά προϊόντα.
Τον δρόμο για την on line ασφάλιση άνοιξε στη χώρα μας η Hellas Direct, που από το 2011 έγινε η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα. Η EBRD στηρίζει έμπρακτα και συμμετέχει στο νέο κύκλο χρηματοδότησης της εταιρείας, ύψους 32 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 10 εκατ. ευρώ αποτελούν μετατρέψιμο ομολογιακό δάνειο της Τράπεζας.
Η Andreea Moraru, επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) σε Ελλάδα και Κύπρο, χαρακτήρισε την Hellas Direct «μία ασφαλιστική εταιρεία που λειτουργεί με βάση την τεχνολογία, ψηφιοποιεί διαδικασίες και προσφέρει καινοτόμα προϊόντα στην Ελλάδα», τονίζοντας ότι «υποστηρίζουμε την ανάπτυξη ενός σημαντικού παίκτη στην ασφαλιστική αγορά, με ένα μοναδικό ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο».
Η Hellas Direct έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα -μαζί με τον νέο γύρο χρηματοδότησης των 32 εκατ. ευρώ- συνολικά κεφάλαια 56 εκατ. ευρώ. Η EBRD ήρθε να προστεθεί στον κύκλο των ηχηρών επενδυτικών ονομάτων, που στηρίζουν την ελληνική εταιρεία, όπως η Portag3, ο IFC (μέλος της Παγκόσμιας Τράπεζας), η Endeavor Catalyst και γνωστά οικογενειακά γραφεία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων των Jon Moulton και Lord O' Neill.
Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζει επέκταση σε πέντε ευρωπαϊκές αγορές. Ξεκινώντας από τη Ρουμανία, στόχος της Hellas Direct είναι να αναπαράγει την ίδια προσέγγιση πολλαπλών προϊόντων και πολλαπλών καναλιών που έχει αναπτύξει με επιτυχία στην Ελλάδα. Η εταιρεία σχεδιάζει, επίσης, να ξεκινήσει να προσφέρει το δικό της πιστωτικό προϊόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να κυριαρχήσει στο οικοσύστημα κινητικότητας στην ευρύτερη περιοχή.
Ψηφιακή ασφάλιση
Σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες εμφανίζονται θετικοί στο ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες αποκλειστικά από εναλλακτικούς παρόχους. Οι Έλληνες πολίτες μάλιστα κάνουν τη μεγάλη ανατροπή και δηλώνουν θετικοί να αγοράσουν την ασφάλειά τους όχι μόνο μέσω Internet και από αποκλειστικά ψηφιακές εταιρείες, από παρόχους όπως η Amazon ή το Google, αλλά και από τηλεπικοινωνιακές εταιρείες.
Σύμφωνα με μελέτη της Accenture, σχεδόν 9 στους 10 θεωρούν «πολύ σημαντικό» και «μέτρια σημαντικό» το γεγονός ότι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά κανάλια για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών.
Σύμφωνα με τη μελέτη:
- 8 στους 10 Έλληνες παραδέχονται ότι η πανδημική κρίση άλλαξε τη συναλλακτική τους συμπεριφορά με τις ασφαλιστικές εταιρείες.
- σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες θεωρούν «πολύ σημαντικό» και «μέτρια σημαντικό» το γεγονός ότι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά κανάλια για την κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών.