Merit: ”Ψήφος εμπιστοσύνης” για 20 εισηγμένες!

”Δεν επιλέγουμε μετοχές για να πάμε στις κάλπες και με αυτές να εκλέξουμε κυβέρνηση, αλλά επιλέγουμε εταιρείες τουλάχιστον για ένα 12μηνο” επισημαίνει ο Δ. Λευτάκης, αντιπρόεδρος της Merit, υποδεικνύοντας 20 εταιρίες που ”παίρνουν ψήφο εμπιστοσύνης. Οι προοπτικές, οι τιμές – στόχοι.

Merit: ”Ψήφος εμπιστοσύνης” για 20 εισηγμένες!
του Διονυσίου Ι. Λευτάκη*

Με το πέρας του Ιανουαρίου και έχοντας μελετήσει προσεκτικά όλα τα βαθυστόχαστα -και ομολογώ υπέρμετρης αισιοδοξίας- πονήματα, θαρρώ πως έφθασε η στιγμή να κτυπήσει το κουδούνι και να μπούμε στην αίθουσα για επανάληψη του μαθήματος.

Προσοχή, μακριά πάντοτε από περιστέρια, διότι εύκολα μπορεί να μας παρασύρουν σε νέες περιπέτειες - όχι του Τομ Σόγιερ βεβαίως...

Σας θυμίζω λοιπόν, καλά μου παιδιά (συγχωρέστε μου το θάρρος), ότι δεν επιλέγουμε μετοχές για να πάμε στις κάλπες και με αυτές να εκλέξουμε κυβέρνηση, αλλά επιλέγουμε εταιρείες τουλάχιστον για ένα 12μηνο, και μάλιστα με κριτήρια που -αν μη τι άλλο- θα μας επιτρέψουν κατά τον Δεκέμβριο μήνα, μετά τον κουρνιαχτό να κοιταχτούμε στον καθρέφτη και να αισθανθούμε ολίγον Dorian Gray.

Θεωρούμε λοιπόν δεδομένο το γεγονός ότι η αγορά μας κινήθηκε και θα κινείται στον ρυθμό των πολιτικών εξελίξεων (θετικώς ή αρνητικώς δεν μας αφορά). Ο παράγοντας εκλογές, θέλοντας και μη, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι θα παίξει τον ρόλο του στη διαμόρφωση βραχυχρόνιας τάσης στην αγορά μας.

Το φαινόμενο αυτό, ωστόσο, δυστυχώς δεν μπορούμε να υπερηφανευθούμε ότι είναι αποκλειστικότητα ελληνική. Στις ΗΠΑ, τα τελευταία 50 χρόνια, το προηγούμενο των προεδρικών εκλογών έτος, καθώς και αυτό των εκλογών, ήταν στη συντριπτική πλειονότητά τους ανοδικά για τη Wall Street, με μόνη εξαίρεση το 1931, με πρόεδρο τον Herbert Hoover (Great Depression).

Σε κάθε περίπτωση, εμείς δεν θα επιχειρήσουμε να προβλέψουμε τα αποτελέσματα των εκλογών στις 7 Μαρτίου, αυτό είναι κάτι που μπορεί επιτυχώς να φέρει εις πέρας ο κ. Λούλης και οι απανταχού Λούληδες...

Είμαστε, ωστόσο, υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε ταχύτατα στο όποιο αποτέλεσμα. Kρίνουμε δε, ότι για ψυχολογικούς και μόνο λόγους η αλλαγή κυβέρνησης, είτε πρόκειται για αλλαγή πολιτικής παράταξης στην εξουσία είτε πρόκειται για αλλαγή προσώπων στο κυβερνών κόμμα, θα προκαλέσει ευφορία στην κεφαλαιαγορά.

Ανεξάρτητα από τις εκλογές, καθείς εξ υμών καλείται ν’ απαντήσει στο ερώτημα αν μετά από ένα ράλι 1.000 μονάδων η ελληνική χρηματιστηριακή αγορά εξακολουθεί να θεωρείται υποτιμημένη.

Συγκρίνοντας ορισμένα βασικά μακροοικονομικά μεγέθη της ελληνικής οικονομίας και του χρηματιστηρίου σε δύο περιόδους υπερτιμήσεως, το 1990 και το 1999 με την τωρινή κατάσταση, ανακαλύπτουμε τα εξής:

1. Η σχέση κεφαλαιοποιήσεως προς ΑΕΠ το 1990, το 1999 και το 2004 ήταν 90%, 190% και 60%, αντιστοίχως.

2. Η σχέση μερισματικής απόδοσης προς απόδοση εντόκου γραμματίου βρίσκεται για τις αντίστοιχες περιόδους στο 7,4%, 10,7% και 137,6%.

3. Τέλος, η σχέση P/E αγοράς προς Ρ/Ε εντόκου βρίσκεται στις 0,5 φορές σήμερα, όταν το 1999 ήταν στις 2,5 φορές και στις 3,4 φορές το 1990.

Με βάση τα δεδομένα αυτά μπορούμε να εξαγάγουμε ασφαλώς το συμπέρασμα πως η αγορά μας θεωρείται τη συγκεκριμένη στιγμή, συγκριτικά, ελαφρώς υποτιμημένη.

Κοιτάζοντας για μία ακόμη φορά μακρύτερα, παρακάμπτοντας την εικόνα των εκλογών που μπλοκάρει την ορατότητα, θεωρούμε πως μέσα στο 2004 θα δούμε περαιτέρω βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας των εισηγμένων εταιρειών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και μετά η ελληνική οικονομία θα πρέπει ν’ αποδείξει ότι μπορεί να διατηρήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που διαθέτει σήμερα, αντιμετωπίζοντας παράλληλα το ενδεχόμενο αύξησης της -ήδη υψηλής- ανεργίας.

Σε διεθνές επίπεδο, οι εκλογές στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο ”εγγυώνται” μία θερμή χρηματιστηριακή χρονιά στη Wall Street. Η Ευρώπη θα βελτιώσει τους αναπτυξιακούς της ρυθμούς, παρά τους φόβους που κατά περιόδους εκφράζονται για την υψηλή ισοτιμία ευρώ - δολαρίου.

Η ισοτιμία αυτή, όπως είχαμε πρώτοι εν Ελλάδι εκτιμήσει από την άνοιξη του 2003, θα παραμείνει υψηλή εντός του 2004 και κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθεί ακόμη υψηλότερα, παρά τις περιστασιακές διακυμάνσεις, χωρίς να πλήττει την εξαγωγική δραστηριότητα της Ε.Ε.

Στο μέτωπο των επιτοκίων δεν περιμένουμε αλλαγή του status quo πριν γυρίσει το πρώτο εξάμηνο του 2004. Και όσο υπάρχει και η Κίνα να ”τραβάει” την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη, το διεθνές bull market στο οποίο ήδη βρισκόμαστε θα βρίσκεται εν εξελίξει.

Φέτος, η αναμενόμενη απόδοση για τον Γενικό Δείκτη του Χ.Α. αναμένεται στα επίπεδα του 12,5%.

Ξεκινώντας λοιπόν με τις ανωτέρω παραδοχές, επιμένουμε σε αυτό που είχαμε ξεκινήσει από το 2003: να επιλέγουμε εταιρείες, αντί για κλάδους, και κατηγορίες εταιρειών, με ισχυρά θεμελιώδη και ικανό management, που παρουσιάζουν ταυτόχρονα στοιχεία αξίας και ανάπτυξης (value & growth) και βεβαίως ικανοποιητική εμπορευσιμότητα.

Με άλλα λόγια, blue chips και ορισμένα διαμάντια της μεσαίας κεφαλαιοποίησης. Ας διαβάσουμε λοιπόν, αγαπητοί μου συμμαθητές, προσεκτικά τον παραδοσιακό μαυροπίνακα που ακολουθεί.

* ΟΤΕ

· Η περικοπή του λειτουργικού κόστους αποτελεί μονόδρομο για τα επόμενα έτη, ενώ το μεγάλο στοίχημα θα παιχθεί στην αγορά της Ρουμανίας μετά το 2005.

· Θετική μόνιμη συνεισφορά τα τελευταία έτη στα αποτελέσματα από την CosmOTE.

· Επιπλέον κέρδη για τον Οργανισμό, εφόσον εξαγοραστεί το πακέτο της Telenor στη CosmOTE.

· Για το 2003 ο τζίρος αναμένεται αυξημένος κατά 25% λόγω ενοποίησης της RomTelecom.

· Υψηλή μερισματική απόδοση, η οποία σε τρέχουσες τιμές προσεγγίζει το 6%.

· Τιμή-στόχος: 14,66 ευρώ.

* ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΚΟ)

· Εγχώριος leader στην καταναλωτική πίστη με μερίδιο 26% και 28% στα δάνεια προς επιχειρήσεις.

· Αύξηση εσόδων από το core business.

· Καθαρό επιτοκιακό περιθώριο κέρδους στο 2,6%.

· Οι επενδύσεις στο εξωτερικό αποφέρουν το 25% των κερδών του ομίλου.

· Μικρό σχετικά χαρτοφυλάκιο ομολόγων σε σχέση με τον εγχώριο ανταγωνισμό.

· Η πιο φθηνή εγχώρια τράπεζα από πλευράς πολλαπλασιαστών κερδοφορίας.

· Τιμή-στόχος: 25,44 ευρώ.

* ALPHA BANK

· Η τράπεζα με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αποτελεσμάτων, τόσο στο top line όσο και στο bottom line για το 2003.

· Αναμένεται να διατηρήσει την πρωτοπορία στο growth και για την επόμενη διετία +20% στο bottom line.

· Ανάπτυξη εσόδων με ρυθμούς +10% και περιορισμός λειτουργικών εξόδων με μέση ετήσια αύξηση στο 2% για την επόμενη διετία.

· Το μεγαλύτερο ROE στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο (περίπου 20%).

· Τιμή-στόχος: 30,50 ευρώ.

* COCA COLA 3Ε

· Ο δεύτερος μεγαλύτερος εμφιαλωτής παγκοσμίως του δημοφιλέστερου αναψυκτικού στον κόσμο συνεχίζει την πολιτική διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου προϊόντων του, μειώνοντας την εξάρτηση από τα ανθρακούχα αναψυκτικά.

· Εκτιμώμενο growth για την επόμενη διετία της τάξεως 6%-8% σε κιβώτια.

· Το 2004, έτος των Ολυμπιακών Αγώνων, η εισηγμένη ως επίσημος χορηγός αναμένεται να πουλήσεις τεράστιες ποσότητες ανθρακούχων και κυρίως μη ανθρακούχων αναψυκτικών (νερό).

· Τιμή-στόχος: 22,87 ευρώ.

* ΟΠΑΠ

· Το εγχώριο μονοπώλιο τυχερών παιγνίων χωρίς την ανάληψη του αναλογούντος κινδύνου καθιστά την εταιρεία επενδυτική ευκαιρία. Το 2004 αναμένεται εξόχως κερδοφόρο από την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων και τη διοργάνωση του Euro 2004.

· 40%-45% μερίδιο αγοράς στα τυχερά παιχνίδια.

· Παρουσιάζεται σταδιακή ωρίμανση από το προκαθορισμένο στοίχημα. Αύξηση εσόδων για το 2003 στο +12% από +15% το 2002.

· Ενοποίηση των δύο κυπριακών θυγατρικών (κέρδη 40 εκατ. για το 2003).

· Δίκτυο 5.300 πρακτορείων στην Ελλάδα και 150 στην Κύπρο.

· Gambelli case αναμένεται να επηρεάσει την εισηγμένη μετά το 2005.

· Τιμή-στόχος: 15,60 ευρώ.

* ΚΑΕ

· Το ιδιωτικό management αναμένεται να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων.

· Ένταξη της εταιρείας στον FTSE-20 θα επιφέρει τοποθετήσεις από ξένους θεσμικούς.

· Πολύ καλή μερισματική απόδοση τάξεως 4% σε τρέχουσες τιμές.

· Η αύξηση της τουριστικής κίνησης αναμένεται να βελτιώσει τις πωλήσεις της εταιρείας κατά 50% βάσει εκτιμήσεων της διοίκησης, ενώ σημαντική επίδραση αναμένεται να έχουν στα ενοποιημένα αποτελέσματα οι συμμετοχές της εταιρείας στις Εύσημον και Venue (OA). Η συνολική αγορά Ολυμπιακών προϊόντων για το διάστημα 2002-2004 αναμένεται να ανέλθει στα 760 εκατ. ευρώ.

· Τιμή-στόχος: 27,77 ευρώ.

* INTRACOM

· Ο όμιλος δεν κατάφερε μέσα στο 2003 να αντισταθμίσει τη μείωση εσόδων και κερδοφορίας ένεκα του αρνητικού κλίματος στην παγκόσμια αγορά υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας.

· Το θετικό γεγονός έρχεται από την εκχώρηση του ποσοστού που διατηρούσε ο όμιλος στη Vodafone, το οποίο ενίσχυσε τα ταμεία με 300 εκατ. ευρώ. Από αυτά τα περισσότερα θα δοθούν για μείωση του δανεισμού, ενώ δεν αποκλείεται ένα μικρό μέρος να επιστραφεί στους μετόχους.

· Μείωση χρεωστικών τόκων.

· Αλλαγές στο management.

· Εξάρτηση από ΟΤΕ κατά 30% περίπου.

· Τιμή-στόχος: 6,05 ευρώ

* ΓΕΡΜΑΝΟΣ

· Εκτιμούμε ότι το επιπλέον growth σε τζίρο και κέρδη θα προέλθει κυρίως από την εξωστρέφεια του ομίλου, χωρίς να ξεχνάμε τον τομέα βιομηχανικής μπαταρίας ο οποίος δουλεύει με περιθώρια κερδοφορίας στο 35%, ενώ οι υπογεγραμμένες συμβάσεις ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ.

· Τα έσοδα από τις θυγατρικές του εξωτερικού για το 2003 στο 13% των ενοποιημένων. Αναμένουμε το ποσοστό αυτό να αγγίξει το 25% την επόμενη διετία.

· Συνεισφορά των ΚΑΕ στα καθαρά αποτελέσματα κατά 10 εκατ. ευρώ το 2003 (μέρισμα + ενοποίηση) και περίπου 8 εκατ. ευρώ (μόνο ενοποίηση) από το 2004 και μετά.

· Top line growth για την επόμενη 2ετία στο +12% και bottom line growth στο +15%.

· Μην ξεχνάμε την πρόσφατη είσοδο της εταιρείας στον FTSE-20!

· Τιμή-στόχος: 24,30 ευρώ.

* INTRALOT

· Ενοποιημένος κύκλος εργασιών εσωτερικού - εξωτερικού 50%-50% την επόμενη διετία από 70%-30% σήμερα.

· Η πρώτη μη αμερικανική εταιρεία η οποία εισχώρησε πρόσφατα στην αγορά της Β. Αμερικής.

· Στην αρχή του έτους η εισηγμένη κατείχε την τρίτη θέση παγκοσμίως στην ανάληψη και διαχείριση τυχερών παιχνιδιών. Με το πρόγραμμα επέκτασης και ανάληψης νέων συμβάσεων, κυρίως σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και Ανατολικής Ευρώπης, νομίζουμε ότι καθίσταται ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης σε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά.

· Οι προοπτικές ανάπτυξης τζίρου και κερδοφορίας για τα επόμενα έτη εμφανίζονται μεγαλύτερες του 20%.

· Τιμή-στόχος: 25,70 ευρώ.

* ΕΛΛ. ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ

· Η ανάκαμψη της εγχώριας αγοράς, σε συνδυασμό με τη μείωση του λειτουργικού κόστους και τη διαγραφή αχρησιμοποίητων προβλέψεων, οδήγησε τα μεγέθη της εταιρείας σε σημαντική άνοδο το 2003.

· Αύξηση τζίρου χαμηλότερη από την αγορά (+14), έναντι +25% λόγω μη εσόδων από δημόσιες εγγραφές εταιρειών Δημοσίου.

· Παράγωγα +28%.

· Ανάπτυξη για το 2004 με ρυθμούς 15% έως 20% στο top line.

· Τιμή-στόχος: 8,44 ευρώ.

* ΟΛΠ

· Μεταξύ των 50 μεγαλύτερων λιμανιών παγκοσμίως στην κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων. Το μεγαλύτερο λιμάνι στην Αν. Μεσόγειο.

· Το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό λιμάνι σε κίνηση επιβατών με 18 εκατ. επιβάτες τον χρόνο.

· Η γεωγραφική θέση αποτελεί σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα.

· Από μικρός έως αμελητέος ο εγχώριος ανταγωνισμός.

· Δυναμική επέκταση στο real estate τα επόμενα χρόνια.

· Αύξηση 4% στον τζίρο και 5%-8% στα κέρδη τα επόμενα χρόνια.

· Τιμή-στόχος: 12,84 ευρώ.

* ΝΟΤΟΣ COM

· Kαλά δομημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων (πολυκαταστήματα, καλλυντικά είδη και είδη προσωπικής φροντίδας, είδη οικιακού εξοπλισμού, γραφικά χαρτικά, ηλεκτρονικοί υπολογιστές και αναλώσιμα, λιανικές και χονδρικές πωλήσεις ένδυσης και υπόδησης), με κυρίαρχη θέση στην ελληνική αγορά.

· Το άνοιγμα του νέου μεγάλου υπερκαταστήματος για το σπίτι στην Πλατεία Κοτζιά αποτελεί το στοίχημα για τα επόμενα έτη.

· Νέες μάρκες.

· Τα τρία Notos Galleries αποτελούν το 40% των ενοποιημένων πωλήσεων.

· Growth από επέκταση Notos Home στην Ανατολική Ευρώπη και νέα brand names.

· Η ανάληψη νέων brand names κατά το 2003 (Trussardi Jeans, Trussardi Sports, Cerruti, Henry Cottons) από τη Notos Com στήριξε την αύξηση των πωλήσεων στο 2003.

· Τιμή-στόχος: 5,31 ευρώ.

* ΠΛΑΙΣΙΟ

· Τo επιχειρηματικό μοντέλο της εισηγμένης βασίζεται στη δημιουργία ελεγχόμενου αριθμού μεγάλων καταστημάτων, με έμφαση στα super stores και τους υπερχώρους.

· Ήδη λειτουργούν 12 ανεξάρτητες επιχειρηματικές μονάδες (καταστήματα) σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν τους αναπτυξιακούς πυλώνες της εταιρείας.

· Επωφελούμενη από την αδυναμία των ανταγωνιστών και το ικανότατο management κατάφερε να ελέγχει το 11% της αγοράς υπολογιστών και το 13% της αγοράς ειδών γραφείου.

· Ρυθμοί αύξησης πωλήσεων πάνω από 30% τα τελευταία πέντε χρόνια και ρυθμοί αύξησης κερδοφορίας κατά 20% την ίδια περίοδο.

· Τιμή-στόχος: 12,22 ευρώ.

* FRIGOGLASS

· Ο εκ των μεγαλυτέρων εξαγωγικών ομίλων της χώρας καταφέρνει να παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας, παρά τη συνεχιζόμενη ενίσχυση του ευρώ, συνεχίζοντας παράλληλα την πολιτική επενδύσεων στις θυγατρικές εταιρείες.

· Ο κλάδος της επαγγελματικής ψύξης παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος της ανάπτυξης των οικονομικών αποτελεσμάτων.

· Τιμή-στόχος: 4,35ευρώ.

* ΣΑΡΑΝΤΗΣ

· Επέκταση του ομίλου στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης, μέσω περαιτέρω ανάπτυξης των θυγατρικών του εταιρειών στις χώρες αυτές.

· Το μέγεθος του ομίλου και η υψηλή διαφοροποίηση σε πολλές κατηγορίες προϊόντων εξασφαλίζουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και μειώνουν τους κινδύνους σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.

· Αύξηση μεριδίου θυγατρικών της Ανατολικής Ευρώπης από 27% το 2002 σε 40% μέχρι το τέλος του 2004.

· Επιπλέον έσοδα για το 2004 από τη διάθεση του επίσημου αρώματος των Ολυμπιακών Αγώνων.

· Τιμή-στόχος: 4,80 ευρώ.

* ELMEC SPORT

·Για τα επόμενα έτη η ανάπτυξη της εταιρείας θα έλθει από τη δραστηριοποίηση σε retail πολυκαταστήματα (2) (Αττικά Πολυκαταστήματα και Μινιόν).

· Σύμβαση με Nike μέχρι το 2005.

· Ανάπτυξη τζίρου και κερδοφορίας σε διψήφια νούμερα για το 2004.

· Ιδιαίτερα ευνοημένη από την υψηλή αποτίμηση ευρώ - δολαρίου.

· Τιμή-στόχος: 4,54 ευρώ.

* AUTOHELLAS

· Στόχος της εταιρείας είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου και η ταχύτερη ανακύκλωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

· Η πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά του αντιπροσώπου της Hertz επιβραβεύεται με την εξαγορά της Autotechnica, εθνικού franchisee της Hertz, καθώς και αποκλειστικό εισαγωγέα των αυτοκινήτων Audi και Seat στη Βουλγαρία.

· Για το 2004 εκτιμούμε ανάπτυξη σε επίπεδο τζίρου και κερδοφορίας πολύ πιο πάνω από την οργανική, κυρίως λόγω της διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων.

· Τιμή-στόχος: 10,18 ευρώ.

* ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ

· Το επιχειρηματικό μοντέλο της Sprider S.A., δηλαδή καταστήματα σε μεγάλους ενοικιαζόμενους χώρους με έμφαση στο καθημερινό (casual) ένδυμα και υπόδημα, το οποίο καλύπτει τις ανάγκες όλων των μελών της οικογένειας, κρίνεται ως επιτυχημένο.

· Από το core business του ομίλου (παραγωγή κάλτσας καλσόν & εσωρούχων) μέσω της Vertical S.A., μετά και την πλήρη λειτουργία του εργοστασίου της στην Ξάνθη, αναμένεται αύξηση των πωλήσεων το 2003 κατά 23%.

· Τιμή-στόχος: 3,54 ευρώ.

* NEWSPHONE

· Κατέχει ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά παροχής υπηρεσιών περιεχομένου και εφαρμογών, με μερίδιο που ξεπερνά το 25%, παρέχοντας υπηρεσίες μέσω των μεγαλύτερων τηλεπικοινωνιακών φορέων της Ελλάδας. Ως πρωτοπόρος στην παροχή σύγχρονων υπηρεσιών αμφίδρομης επικοινωνίας διαθέτει ισχυρή πελατειακή βάση.

· Η διείσδυση του ομίλου σε υπηρεσίες όπως είναι το phone banking και το mobile marketing αποτελεί έναν επιπλέον βραχίονα ανάπτυξης και ενίσχυσης του κύκλου εργασιών του.

· Ο όμιλος θα εμφανίσει άνοδο στον κύκλο εργασιών κατά 28% το 2003 και θα εξακολουθήσει να διατηρεί εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης των πωλήσεων έως και το 2006 (+63% το 2004 και +33% το 2005).

· Τιμή-στόχος: 4,84 ευρώ.

* FHL ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

· Κατέχει το 1,5% της παγκόσμιας αγοράς.

· Η ποιότητα των προϊόντων στα Σκόπια (λευκό μάρμαρο του Sivec) θεωρείται η καλύτερη παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να εκτοπίζει ανταγωνιστές από ανεπτυγμένες αγορές.

· Εργοστάσιο επεξεργασίας μαρμάρου στην Κίνα αναμένεται να συντελέσει στην ανάπτυξη των αποτελεσμάτων για τα επόμενα έτη.

· Καθετοποίηση εργασιών.

· Επέκταση εργασιών στον κλάδο κονιαμάτων και δομικών υλικών αυξάνει το growth στον κύκλο εργασιών από το 2004 και μετά.

· Ανάπτυξη μεγεθών κατά 15% στο top line για την επόμενη τριετία και +12% στο bottom line για την ίδια περίοδο.

· Υπεραξίες λόγω της εισαγωγής της θυγατρικής Mermeren Kombinat στην ΕΑΓΑΚ.

· Τιμή-στόχος: 4,40 ευρώ.

* Ο κ. Λευτάκης είναι αντιπρόεδρος της MERIT ΑΧΕΠΕΥ.

** Με τη συνδρομή του Ανδρέα Ν. Καραλή, χρηματιστηριακού εκπροσώπου

*** Αναδημοσίευση από το φύλλο 307 της 6ης Φεβρουαρίου 2003 της εφημερίδας ”ΜΕΤΟΧΟΣ και ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v