Παράλληλα τα νέα για το εγχείρημα εισόδου στο ΧΑ του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο μεν Κωστής Χατζηδάκης στην εξειδίκευση των μέτρων αναφέρθηκε πως αρχές 2024 θα γίνει η συνδυαστική διάθεση του 10% (στην AviAlliance) και 20% (μέσω ΙΡΟ από το ΤΑΙΠΕΔ), ο δε Ριχάρδος Λαμπίρης εκτίμησε ότι το 2023 μπορεί να είναι χρονιά ιστορικών μεγεθών για τον μεγαλύτερο αερολιμένα της χώρας.
Και αν για τις εξαγγελίες του υπ. Οικονομικών ενδεικτικό είναι το δήγμα του ΧΑΜαιλέοντα -για μία... τρύπα στα θολά νερά όσον αφορά στη φοροδιαφυγή-, για τις εκτιμήσεις του προέδρου του ΔΑΑ ελάχιστοι είναι οι επιφυλακτικοί. Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, έως τον Αύγουστο οι επιβάτες έφτασαν στα 18,7 εκατ. -από 17,3 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα της χρονιάς-ρεκόρ 2019.
Από το βήμα του 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών ITC 2023, ο επικεφαλής του «Ελευθέριος Βενιζέλος» παρέθεσε και το ομολογουμένως εντυπωσιακό στοιχείο πως υπάρχουν μέρες που διακινούνται περισσότεροι από 102.000 επιβάτες.
Θετικά και για το ΤΑΙΠΕΔ (αλλά και το Υπερταμείο) τα νέα, καθώς πολύ πιθανά να πιστωθεί ακόμη μία εντυπωσιακή «τιμολόγηση», μετά από αυτήν των 3,27 δισ. για την σύμβαση της Αττικής Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.