Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Ιαν 10 2012

Νίκη από «χέρι» με τον... Air Καρατζαφέρη

Νίκη από «χέρι»  με τον... Air Καρατζαφέρη
Σας γράφαμε τις προάλλες για αεροπορική εταιρία που έπεσε με... αλεξίπτωτο στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, έχοντας ως κύριο... εφόδιο ολίγα γερασμένα αεροσκάφη (ηλικίας άνω των 25 ετών) και χωρίς να έχει όλα τα δικαιολογητικά, καθώς είχε πάρει άδεια πτήσεων μερικές… ώρες πριν από τον διαγωνισμό.

Την απορία μας για το πώς συνέβη αυτό την έλυσε ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης, πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ο οποίος πλέει σε πελάγη ευτυχίας με τη «συγκυβέρνηση Παπαδήμου».

Λίγες ώρες μετά την επίσημη υποβολή των προτάσεων, ο κ. Καρατζαφέρης αποκάλυψε στο κομματικό του ακροατήριο ότι εκείνος έκανε ευθεία παρέμβαση, δίνοντας σχετική... εντολή στον «δικό του» αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, Μάκη Βορίδη, βουλευτή και στελέχους του ΛΑΟΣ.

Οι… αποκαλύψεις έγιναν στις 2 Ιανουαρίου, στην εκπομπή «Ελλάδα, Γεια σου», του καναλάρχη-πολιτικού, στο TV ΛΑΟΣ. Και ήταν σοκαριστικές:

«Έμαθα ότι οι μηχανισμοί (sic) δεν έδιναν άδεια σε νέα αεροπορική εταιρία, η οποία ήθελε να λάβει μέρος στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές. Kαι ειδοποίησα τον υπουργό μας! Του λέω, πρόσεξε. Θα γλιτώσει πολλά λεφτά η Ελλάδα εάν είναι 3, 4, 5 ή 140 (οι εταιρίες) στον διαγωνισμό. Πράγματι, έγινε γρήγορα η διαδικασία. Αποτέλεσμα: τους 11 διαγωνισμούς, τις 11 άγονες γραμμές, τους πήρε αυτή η εταιρία (σ.σ.: εννοεί τις Μινωικές Αερογραμμές) που πήρε το χαρτί πέντε λεπτά πριν. Γιατί χτύπησε χαμηλά… Ξέρετε πόσα θα ωφεληθεί η Ελλάδα;

Εκατομμύρια, εκατομμύρια. Δηλαδή, αν δεν ήμασταν εμείς, θα είχε πάει ο διαγωνισμός στα μεγάλα παιδιά. Στον Βγενόπουλο και στον Βασιλάκη. Ποιος θα μάθαινε στην επικράτεια ότι δεν χτυπήθηκαν οι τιμές; Και η Ελλάδα θα βόγκαγε και η τρόικα θα φώναζε. Εμείς είπαμε: έστω και την τελευταία στιγμή, έστω και διά περιφοράς, δώστε την άδεια».


Το απόσπασμα της σχετικής εκπομπής μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ.

Ωστόσο, ο λαοφιλής πρόεδρος, που φροντίζει για τη «τσέπη» της Ελλάδας, έκανε δύο… λαθάκια:

1. Ο διαγωνισμός δεν έχει ακόμη κατακυρωθεί! Απλώς υποβλήθηκαν οι προσφορές. Που σημαίνει ότι ο «Air Καρατζαφέρης» έχει ζητήσει από τον «δικό του» κ. Βορίδη να δώσει και τα 11 δρομολόγια στη συγκεκριμένη εταιρία. Γι' αυτό και προεξόφλησε το αποτέλεσμα. Που σημαίνει ότι μαζί με τον κ. Καρατζαφέρη εκτίθεται πλέον πολύ άσχημα και ο κ. Βορίδης!

2. Θριαμβολογώντας ότι η συγκεκριμένη εταιρία «χτύπησε χαμηλά», ο Καρατζαφέρης αποκαλύπτει ότι ξέρει και το… τίμημα που ζήτησε αυτή, παρότι οι προσφορές ακόμη δεν έχουν ανοιχτεί επίσημα! Είτε λοιπόν του το είπε ο υπουργός «του», ως μη όφειλε, είτε το ξέρει από πρώτο χέρι, δηλαδή από την ίδια την εταιρία!
 
Τα υπόλοιπα μάλλον είναι… δευτερεύοντα για τον πολιτικό άνδρα Καρατζαφέρη.

Λεπτομέρειες, όπως ότι στο πρόσφατο παρελθόν τις άγονες γραμμές τις είχαν αναλάβει αναξιόπιστες εταιρίες, που όπως αποδείχτηκε δεν ήταν σε θέση να εκτελέσουν τα δρομολόγια, κι έτσι ακριτικές περιοχές έμειναν χωρίς αεροπορική συγκοινωνία. Ή για τις αβαρίες που έχει για τον επιβάτη, ακόμα και σε θέματα ασφάλειας, η δρομολόγηση «φθηνών λύσεων».

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι βέβαια πολλά και ακανθώδη.

Πώς είναι δυνατόν πολιτικός αρχηγός να ομολογεί, θριαμβολογώντας μάλιστα, ότι έκανε παρέμβαση σε κρατικό διαγωνισμό υπέρ εταιρίας; Κι από την άλλη, πώς είναι δυνατόν να δέχεται την παρέμβαση ο αρμόδιος υπουργός, ενεργώντας ως απλός … εντολοδόχος του «αρχηγού του», αλλά και να συμπλέει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, που είναι υπηρεσιακά υπεύθυνη;

Τι έχουν να πουν για τα παραπάνω ο κ. Βορίδης, η ΥΠΑ αλλά και η ίδια η εταιρία Μινωικές Γραμμές;

Κι εν τέλει, τι έχει να πει ο κ. Παπαδήμος, ως πρωθυπουργός, για τα καμώματα του ενός από τους πολιτικούς αρχηγούς που τον... στηρίζουν;

Αυτά είναι τα νέα ήθη που υπόσχεται για το καλό της Ελλάδας; Γιατί εμάς «κομματάρχες» από παλιές ελληνικές ταινίες μας θυμίζουν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v