Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Οκτ 12 2011

Ψάχνουμε ελληνική ταυτότητα στην... Κολονία

Ψάχνουμε ελληνική ταυτότητα στην... Κολονία
Αυξημένο ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα διαπιστώνουν οι περισσότερες από 180 ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν δώσει το "παρών" στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων στον κόσμο, την ANUGA 2011, η οποία πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην Κολονία.

Εκεί παρουσιάστηκε και το brand «Taste Like Greece». Είναι η νέα σήμανση του ΟΠΕ για τις εθνικές συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις. Είναι μια προσπάθεια να δημιουργηθεί εθνικό brand για την Ελλάδα που θα αποτελεί πιστοποίηση για τον Ευρωπαίο καταναλωτή. Γιατί έως τώρα οι περισσότεροι έμποροι και παραγωγοί της χώρας μας προσπαθούν μόνοι...

Σύμφωνα με πληροφορίες, ελληνικές εταιρίες έχουν πραγματοποιήσει επαφές με ομίλους από περίπου 30 χώρες. Ενδιαφέρον για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά παρουσιάστηκε σε αυτήν την έκθεση από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, τη Ρωσία, την κεντρική Ευρώπη αλλά και από αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Άπω Ανατολή και άλλες.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ, κ. Α. Καλαμπόκης, "στη δύσκολη περίοδο που περνάμε οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας μας, τους οποίους πρέπει να στηρίξουμε περαιτέρω με δράσεις προβολής όπως “ελληνικές εβδομάδες γεύσης”, που ήδη συζητάμε με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων της κεντρικής Ευρώπης".

Από το ελληνικό περίπτερο πέρασε τη Δευτέρα και ο ευρωβουλευτής του γερμανικού Φιλελεύθερου Κόμματος, κ. Γιώργος Χατζημαρκάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του Γερμανοελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου (DHW).

Πάντως, και μόνο που πήγαμε στη Γερμανία και δεν ακούσαμε γκρίνιες κάτι είναι….

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v