Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Απρ 22 2009

YΠEXΩΔE: Δίνει δουλειές-"χρυσάφι" το μετρό

YΠEXΩΔE: Δίνει δουλειές-χρυσάφι το μετρό
Δουλειές δισεκατομμυρίων ευρώ στις μεγάλες κατασκευαστικές επιχειρήσεις για τα επόμενα τουλάχιστον είκοσι χρόνια θα δώσει το μετρό αφού προωθείται η επέκταση του δικτύου του στο 85% των αστικών περιοχών της Αττικής (σημερινών και μελλοντικών).

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γιώργος Σουφλιάς, ανακοίνωσε πως σταδιακά το δίκτυο του μετρό θα αποκτήσει οκτώ γραμμές από τρεις που έχει σήμερα, θα εκτείνεται σε μήκος 220 χιλιομέτρων και θα διαθέτει 200 σταθμούς.

Ειδικότερα, οι νέες γραμμές που θα δημιουργηθούν και θα εξασφαλίσουν σημαντικό κατασκευαστικό αντικείμενο στις τεχνικές εταιρίες και κυρίως στις "μεγάλες δυνάμεις" του κλάδου οι οποίες διαθέτουν τη σχετική πείρα, θα είναι οι εξής:

Γραμμή 1 ΗΣΑΠ, που θα πηγαίνει από το Κερατσίνι και τον Πειραιά έως την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία (η γραμμή λειτουργεί ήδη, αλλά θα επεκταθεί).

Γραμμή 2, που θα κινείται από το Ζεφύρι και το Περιστέρι έως το Ελληνικό και τη Γλυφάδα (η γραμμή λειτουργεί ήδη, όμως θα επεκταθεί).

Γραμμή 3, η οποία θα εκτείνεται από το αεροδρόμιο και τη Λεωφόρο Μεσογείων έως το Αιγάλεω και τον Πειραιά. Ο διαγωνισμός για την επέκταση από το Χαϊδάρι έως τον Πειραιά βρίσκεται σε εξέλιξη.

Γραμμή 4, που θα εκτείνεται από την Πετρούπολη και το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου έως το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση. Η εν λόγω επέκταση, γνωστή ως γραμμή U, αναμένεται να δημοπρατηθεί μέχρι τα τέλη του έτους, σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Γραμμή 5, η οποία θα κινείται από τον Βύρωνα και το Παγκράτι έως τα Πατήσια, τη Νέα Φιλαδέλφεια και τα Άνω Λιόσια.

Γραμμή 6Α που θα κινείται από το Χαλάνδρι και την περιοχή Γκύζη έως την Καλλιθέα και την Πειραϊκή Χερσόνησο.

Γραμμή 6Β, η οποία θα εκτείνεται από το Θησείο και τη Λεωφόρο Πέτρου Ράλλη έως το Κερατσίνι και το Πέραμα.

Γραμμή 7, που θα κινείται από το Χαϊδάρι και τη Λεωφόρο Καβάλας έως τη Νέα Σμύρνη και τον Άλιμο.

Γραμμή 8, η οποία θα είναι κυκλική και θα συνδέει μεταξύ τους τις υπόλοιπες γραμμές.

Φυσικά, εργασίες για τους κατασκευαστές θα προκύψουν και στη Θεσσαλονίκη με τη σχεδιαζόμενη επέκταση του εκεί μετρό. Ήδη βρίσκεται στα σκαριά η επέκταση του δικτύου στην Καλαμαριά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v