Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Μαρ 8 2002

Σωσίβιο σε δύο...δόσεις, ένεκα οι ... υποχρεώσεις.

Για την ”επιχείρηση διάσωσης” της ακτοπλοίας (που όπως είναι φυσικό περιλαμβάνουν ”σωσίβια”, ”σωστικές λέμβους” και τα απαραίτητα ”φιλιά της ζωής”) μπορεί ήδη να έχετε διαβάσει στο τεύχος του ”Μετόχου” που κυκλοφόρησε και βρίσκεται στα περίπτερα.

Το cover story το διάβασα κι εγώ. Πρόσεξα δε ιδιαίτερα, ένα ”κτύπημα” στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας, εκείνο για το ”μπαλαντέρ” της κυβέρνησης. Και ”μπαλαντέρ” δεν είναι - όπως με βοήθησε η πολιτική μου παιδεία να αναγνωρίσω - άλλος από την κυβερνητική θέση στο κρίσιμο θέμα της αύξησης στα ναύλα επιβατών και οχημάτων.

Επ΄ αυτού ρώτησα και έμαθα τα εξής: Για τις αρχές της εβδομάδας που έρχεται έχει προγραμματισθεί συνάντηση μεταξύ του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκου Χριστοδουλάκη και του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Γιώργου Ανωμερίτη, κατά την οποία ο τελευταίος θα θέσει το θέμα των αυξήσεων στα ναύλα.

Σύμφωνα με ορισμένες πηγές που γνωρίζουν τις σκέψεις των ενοίκων του παραδοσιακού μεγάρου της Γρηγορίου Λαμπράκη, ο κ. Ανωμερίτης - ως πρακτικός άνθρωπος και πραγματιστής πολιτικός - θα προτείνει στον συνάδελφο του, η αύξηση να γίνει σε δύο ”χρόνους”. Μία αύξηση για παράδειγμα πριν το καλοκαίρι και μία αμέσως μετά.

Πάντως, σε αυτό που φαίνεται να συγκλίνουν οι συναρμόδιοι υπουργοί, είναι ότι η ”επιχείρηση διάσωσης” - τουλάχιστον ως προς το σκέλος της κυβερνητικής συνδρομής - δεν παίρνει αναβολή.

Κι αυτό γιατί ορισμένες εταιρίες - ονόματα δεν αναφέρουμε για να μην εισπράξουμε στα καλά καθούμενα και κανένα μεγαλοπρεπή ... αφορισμό - δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα κοινοπρακτικά τους δάνεια (με leaders γνωστούς διεθνείς χρηματοοικονομικούς ομίλους), με συνέπεια να κινδυνεύουν κάθε στιγμή να βρούν τα πλοία τους στην ... Μανίλα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v