HILTON. Με ταχείς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες ανάπλασης στο ακίνητο της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας, όπου για χρόνια στεγαζόταν το ιστορικό «Hilton».
Οι ιθύνοντες έχουν αποδυθεί σε έναν άτυπο αγώνα δρόμου προκειμένου να προλάβουν το χρονοδιάγραμμα, καθώς, σύμφωνα με το αρχικό πλάνο, η επαναλειτουργία του εμβληματικού ξενοδοχείου ως Conrad έχει τοποθετηθεί για το 2024.
Το μόνο σίγουρο, πάντως, είναι ότι οι 50 κατοικίες που θα αναπτυχθούν στο κτιριακό συγκρότημα της Βασιλίσσης Σοφίας και οι οποίες θα φέρουν δύο από τα πιο γνωστά και premium brands της Hilton, τα Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences, έχουν βρει τους ιδιοκτήτες τους εδώ και καιρό.
Ετσι, έχει κάθε λόγο να προσπαθήσει μην χάσει τα χρονοδιαγράμματα…
WALL STREET. Καθώς η χρονιά ολοκληρώνεται οι περισσότεροι επενδυτές στο αμερικανικό χρηματιστήριο απλά μετρούν τις ζημιές τους. Όχι όμως όλοι.
Οι 15 από τις 25 μετοχές του S&P 500 που κλείνουν τη χρονιά με κέρδη ανήκουν στον ενεργειακό τομέα που άδραξε τις ευκαιρίες που δημιούργησε η επίθεση της Ρωσίας στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση που ακολούθησε.
Ο κλαδικός υποδείκτης κερδίζει 60% έναντι πτώσης 21% για τον S&P 500. Πώς θα μπορούσε να γίνει αλλιώς όταν οι αμερικανικές εταιρείες στον χώρο του πετρελαίου και του φυσικού αερίου έγραψαν καθαρά κέρδη 200 δισ. δολάρια τα δύο τρίμηνα που ακολούθησαν την εισβολή στην Ουκρανία.
TESLA. Το φυσάνε και δεν κρυώνει όσοι αγόρασαν στα υψηλά τη μετοχή του -τέως- πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο. Η χρονιά κλείνει με τη μετοχή της εταιρείας του Ελον Μασκ να χάνει 68% της αξίας της.
Όλα τα νομίσματα, όμως, έχουν δυο όψεις. Από την πτώση κάποιοι θα δουν ουρανοκατέβατα κέρδη. Είναι αυτοί που πόνταραν σε πτώση της μετοχής και σύμφωνα με υπολογισμούς προσβλέπουν σε mark-to-market κέρδη ύψους 17 δισ. δολαρίων.
Μετείχαν άλλωστε στο πιο επικερδές σορτάρισμα της φετινής χρονιάς!
FERRARI. Και αφού πιάσαμε την αυτοκινητοβιομηχανία να επισημάνουμε ότι χρηματιστηριακά φέτος για τον κλάδο το θέμα δεν ήταν ποια μετοχή θα ανέβει περισσότερο, αλλά ποια θα χάσει λιγότερο.
Νικητής σε αυτή την κούρσα προς τα κάτω δεν ήταν μια εταιρεία που εμπλέκεται στην ηλεκτροκίνηση, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά η Ferrari. Αποδείχτηκε εξαιρετική στα... φρένα περιορίζοντας την πτώση της μετοχής στο 18%.
Ο φημισμένος κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων υψηλών προδιαγραφών αναμένεται να πουλήσει περίπου 13.000 από τα πανάκριβα αυτοκίνητά του, λιγότερα από αυτά που πουλάνε κολοσσοί όπως η General Motors σε μια μέρα. Αλλά αυτά τα πολυπόθητα αυτοκίνητα έχουν μέση τιμή πώλησης περίπου 322.000 δολάρια το καθένα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του FactSet.
Κρατώντας χαμηλά την παραγωγή η λίστα αναμονής παραμένει μεγάλη. Οπως και τα περιθώρια κέρδους...