ΕΣΤΙΑΣΗ: «Πενία τέχνας κατεργάζεται» στην εστίαση. Ειδικά στην κατηγορία του street food, που αποτελεί παγκόσμιο γευστικό trend, οι προτάσεις είναι συνεχείς. Το Begg for Egg είναι μια τέτοια.
Πρόκειται για ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Περικλέους, που δημιούργησαν οι αδελφοί Βουδούρη. Στο μενού τους πρωταγωνιστεί το αυγό, ως πλήρης φυσική πηγή θρεπτικών στοιχείων ενώ εμπνεύστηκαν την επιχειρηματική ιδέα από τα κορεάτικα αυγόψωμα ή street τοστ με αυγό.
Οι επιχειρηματίες έχουν βλέψεις να επεκτείνουν το concept μέσω Δικαιόχρησης. Για κάθε κατάστημα απαιτείται χώρος περί τα 45 τ.μ. ενώ η αρχική επένδυση εκτιμάται γύρω στα 45 χιλ. ευρώ, με 8 χιλ. ευρώ δικαιώματα εισόδου (entry fee).
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ: Στροφή επιχειρούν οι εύποροι Κινέζοι επενδυτές, μετά τις ζημιές που έχουν υποστεί από το sell off σε μετοχές και ομόλογα, αλλά και τις στάσεις πληρωμών από πολλές εταιρείες real estate στη χώρα.
Οι επενδυτές, όπως καταγράφουν οι Financial Times στρέφονται σε μια από τις πλέον παραδοσιακές μορφές επένδυσης, τους πολύτιμους λίθους και δη, τον νεφρίτη.
Όπως αναφέρουν, το πραξικόπημα στη Μιανμάρ, που παράγει τo 70-90% της παγκόσμιας παραγωγής, σε συνδυασμό με τις αμερικανικές κυρώσεις και το πάγωμα της κινεζικής οικονομίας λόγω της πανδημίας έχουν οδηγήσει σε μεγάλη μείωση της προσφοράς, στέλνοντας τις τιμές σε πολύ υψηλότερα επίπεδα.
«Πολλοί επενδυτές βλέπουν το νεφρίτη ως επένδυση, στο πλαίσιο κινήσεων διασποράς του χαρτοφυλακίου τους», εξηγεί στέλεχος της VP Wealth Management.
SAMSUNG: Με πωλήσεις άνω των 300 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 29% έναντι του 2020, κυρίως λόγω της υπεραπόδοσης του τμήματος των κινητών τηλεφώνων και καθαρά κέρδη ενισχυμένα κατά 162%, μάλλον οι επικεφαλής της Samsung στην Ελλάδα πρέπει να ανοίγουν σαμπάνιες.
Και αυτό γιατί όπως πληροφορείται η στήλη με το δεξί μπήκε και η φετινή χρονιά. Το πρώτο τρίμηνο, η εταιρεία παρουσίασε περαιτέρω βελτίωση των πωλήσεων της κατά 8% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021, ενώ επίσης υπήρξε αύξηση του μεικτού κέρδους κατά 12% με ταμειακά διαθέσιμα 21,35 εκατ. ευρώ.
Καθόλου άσχημα, αν αναλογιστεί κανείς ότι ακόμη και παραδοσιακοί κλάδοι, όπως αυτός των σούπερ μάρκετ, πιέζονται σημαντικά.
ESTEE LAUDER: Σοβαρές επιπτώσεις στον “δείκτη του κραγιόν” έχει ο πληθωρισμός και η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος. Και για να μην το κουράζουμε το πρώτο πεντάμηνο του έτους η ελληνική θυγατρική του πολυθενικού κολοσσού καλλυντικών, που πήρε “διαζύγιο” από τον όμιλο Σαράντη, έγραψε απώλειες 15% στον τζίρο της.
Ηχηρό καμπανάκι για την εταιρεία που εστιάζει στη διάθεση προϊόντων υψηλής ζήτησης στην αγορά.
Υπενθυμίζουμε ότι πέρυσι (σ.σ. η χρήση της εταιρείας είναι 1/7/20-30/6/20) οι πωλήσεις της μειώθηκαν οριακά στα 86 εκατ. ευρώ από 89 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα 10,13 εκατ. ευρώ από 9,521 εκατ. ευρώ λόγω της μείωσης των λειτουργικών της δαπανών.