Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Ιαν 25 2022

To χιονομπάχαλο «Ελπίς», η Αττική Οδός και ο Κυριακίδης: «Βρήκαμε παπά, να θάψουμε… πεντ' έξι»

To χιονομπάχαλο «Ελπίς», η Αττική Οδός και ο Κυριακίδης: «Βρήκαμε παπά, να θάψουμε… πεντ έξι»

ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Στην πρώτη σοβαρή δοκιμασία, η πολύκροτη μεταγραφή από την Κύπρο, ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (οι βαρύγδουποι τίτλοι μάς μάραναν) Χρήστος Στυλιανίδης πέρασε κάτω από τον πήχη.

Ακόμη και σε επίπεδο τηλεοπτικής παρουσίας. Αμήχανος μετά τα όσα συνέβησαν, μάλλον θυμήθηκε την ελληνική παροιμία «βρήκαμε παπά να θάψουμε πεντ' έξι». Κι έτσι, με λίγα λόγια, μας είπε ότι για όλα φταίει η εταιρεία που «τρέχει» την Αττική Οδό.

Όχι ότι δεν υπάρχουν ευθύνες και για τα όσα πρωτοφανή συνέβησαν εκεί, αλλά δεν είναι δυνατόν να φταίει η εταιρεία για το απέραντο μπάχαλο που έγινε σε όλο σχεδόν το οδικό δίκτυο της Αττικής, από τις Εθνικές Οδούς (παλαιά και νέα) μέχρι τα 4άωρα παραμονής που καταγράφηκαν π.χ. στη Λεωφόρο Μαραθώνος!

Ούτε είναι δυνατόν να λέμε ότι «φταίνε οι οδηγοί» που ξύπνησαν να πάνε στη δουλειά τους, χωρίς κανένας να τους πει «βάλτε αλυσίδες ή μείνετε σπίτια σας, γιατί το οδικό δίκτυο θα έχει πρόβλημα παντού». Ασφαλώς μερίδιο ευθύνης έχουν και κάποιοι οδηγοί ΙΧ και φορτηγών, αλλά ως εκεί.

Η κυβέρνηση, με πρώτο τον κ. Στυλιανίδη, παρά τις προ ημερών εξαγγελίες, πήρε «κάτω από τη βάση», ήδη από την πρώτη μέρα της κακοκαιρίας «Ελπίς». Το πόσο έντονο ήταν δε το μπάχαλο φάνηκε σχεδόν από το πρωί, όταν διαρρέονταν πληροφορίες για «γενική αργία» σήμερα, το ίδιο απόγευμα είπαν για «τηλεργασία στο δημόσιο με σύσταση για τηλεργασία στον ιδιωτικό τομέα» κι εντέλει το βραδάκι κατέληξαν στη… γενική αργία.

Κρίμα, γιατί το αφήγημα περί «επιτελικού κράτους» είχε όντως ξεκινήσει πολλά υποσχόμενο.

 

ΥΓ: Για άλλη μια φορά η κακοκαιρία συνοδεύτηκε από βλάβες στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ σε πληθώρα περιοχών μέσα στην Αττική αλλά και στην Εύβοια. Προσώρας όχι στην έκταση που καταγράφηκε πέρυσι στην -ιστορική πλέον- «Μήδεια», αλλά σε βαθμό που να δείχνει επιτακτικά ότι η υπογειοποίηση του δικτύου έπρεπε να έχει ξεκινήσει «χθες» και να γίνεται με ρυθμό-εξπρές. Να δούμε τι θα κάνουν τώρα και οι Αυστραλοί που πλήρωσαν χρυσάφι για να μπουν στον ΔΕΔΔΗΕ.

 

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: Τι δουλειά είχαν τα εκχιονιστικά στον Γέρακα, αντί να βρίσκονται στο οδικό δίκτυο από νωρίς; Γιατί επιτράπηκε παρά την έντονη χιονόπτωση η είσοδος σε βαρέα οχήματα και ιδίως σε νταλίκες με συρόμενα, όταν είναι γνωστό ότι σε «κλειστούς δρόμους» μπορούν να προκαλέσουν εγκλωβισμούς; Δύο καυτά ερωτήματα που πρέπει να απαντήσει η εταιρεία διαχείρισης. Κάποιος όμως πρέπει να απαντήσει και στο ερώτημα γιατί τα βαρέα οχήματα εκτρέπονταν υποχρεωτικά προς την Αττική Οδό, από την Εθνική Οδό, όπως κατήγγειλαν οδηγοί;

 

ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-OLAF: Την επιστροφή στον ΟΠΕΚΕΠΕ των ενισχύσεων που δόθηκαν σε σειρά εταιρειών οι οποίες συμμετείχαν στο ελληνικό σκέλος του ευρωπαϊκού προγράμματος Great GEVOO ζήτησε πέρσι την Άνοιξη η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης Απάτης (OLAF).

Η OLAF διενήργησε έρευνα για το πρόγραμμα ενημέρωσης και προώθησης ευρωπαϊκού ελαιόλαδου σε Βόρεια Αμερική-Καναδά, Αυστραλία, Αλβανία και Νορβηγία, από την οποία διαπιστώθηκαν παρατυπίες.

Προφανώς σοβαρές, για να ζητά την επιστροφή του συνόλου των ενισχύσεων.

Και τα ποσά δεν είναι ευκαταφρόνητα…

 

ΟΑΣΑ: Σε… θερμοκοιτίδα για την ιδιωτική πρωτοβουλία έχουν μετατραπεί το τελευταίο διάστημα οι αστικές συγκοινωνίες.

Ο κορωνοϊός, η γκρίνια και τα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών οδηγούν στελέχη τους στην παραίτηση. Δεν πέρασε ένας μήνας από την αποχώρηση του Νίκου Αθανασόπουλου από τον ΟΑΣΑ και αποχώρησε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Νικόλαος Χαιρέτας.

Πληροφορίες θέλουν και τα δύο στελέχη να κατευθύνονται στον ιδιωτικό τομέα.

Και οι δύο θέσεις καλύφθηκαν προσωρινά από στελέχη των δύο εταιρειών, ενώ ήδη έχει γίνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) από το Υπερταμείο. Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη, ο ιδανικός υποψήφιος για τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 10 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αναγνωρισμένους οργανισμούς στον ελληνικό ή ευρύτερο ευρωπαϊκό χώρο, σε επίπεδο ιεραρχίας αντίστοιχο με αυτό της στρατηγικής σημασίας που έχει η αποστολή του ΟΑΣΑ και σε κλάδους αντίστοιχους των Αστικών Συγκοινωνιών ή κλάδους όπως logistics, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, κ.ά.

Ακόμη, θα πρέπει να διαθέτει αποδεδειγμένη εμπειρία σε έργα μετασχηματισμού εταιρειών, εμπειρία στη διαχείριση διαφορετικών ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης με υπουργεία, σωματεία κ.α.

Με λίγα λόγια, αναζητούνται ικανά στελέχη για τα δύσκολα των αστικών συγκοινωνιών…

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v