ΠΕΙΡΑΙΩΣ: Προσηλωμένα στην εργασία τους ακόμη και κατά τη διάρκεια των εορτών μαθαίνουμε ότι θα είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη της Tράπεζας Πειραιώς.
Η εντολή της διοίκησης ότι πρέπει να τελειώνουν όλες τις εκκρεμότητες του μεγάλου project Sunrise παραμένει σε ισχύ, παρά τα πολλά βήματα που έχουν γίνει.
Βέβαια, όπως λένε και οι ίδιοι στους συνεργάτες τους, η πίεση είναι μικρότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, όταν σχεδιαζόταν η αύξηση κεφαλαίου και όλο το σχέδιο εξυγίανσης της τράπεζας.
Τώρα το κυνήγι αφορά την αύξηση των χρηματοδοτήσεων, με αιχμή τις επιχειρήσεις.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Το σήμα made in Germany δεν επαρκεί πλέον για τη διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας στις διεθνείς αγορές, σύμφωνα με μελέτη της McKinsey και της εταιρείας marketing Jung von Matt.
Για πολλά χρόνια υπήρξε συνώνυμο της τεχνολογικής υπεροχής και αποτελούσε εισιτήριο για την παγκόσμια αγορά. Σήμερα ο ανταγωνισμός από Ασία, Αμερική και Ευρώπη δείχνει την ανάγκη για αύξηση των δαπανών marketing, τις οποίες είχαν «ξεχάσει» οι γερμανικές εταιρείες που διαθέτουν μόλις 2% του τζίρου τους γι’ αυτό τον σκοπό.
Εξαίρεση όσες παράγουν τελικά προϊόντα για το καταναλωτικό κοινό (B2C), όπου το ποσοστό αυτό ανέρχεται από 5-15%.
LAMDA: Οργανωτική αναδιάταξη προανήγγειλε η διοίκηση του ομίλου. Εξαιτίας των αλλαγών που ξεκίνησαν με τις αποχωρήσεις Δανηλάτου, Ζωντανού, πήγε πίσω, σύμφωνα πάντα με τη διοίκηση, η υπογραφή συμβολαίων για βίλες και διαμερίσματα.
Το νέο χρονοδιάγραμμα προβλέπει ότι η Ελληνικό ΑΕ θα εισπράξει προκαταβολές από βίλες και διαμερίσματα του MRT εντός του α' εξαμήνου 2022.
Επιβεβαιώθηκε δε ότι ο όμιλος αποσύρθηκε από την κατασκευή των βιλών. Πουλά τα 27 οικόπεδα και η Lamda αναλαμβάνει μόνο ρόλο project manager.