Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Απρ 27 2021

Ο ΟΣΥ, τα... γάντια και η γυναίκα του Καίσαρα - Μαδώντας τη μαργαρίτα για την Εγνατία

Ο ΟΣΥ, τα... γάντια και η γυναίκα του Καίσαρα - Μαδώντας τη μαργαρίτα για την Εγνατία

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: Δεν έχουμε τίποτε εναντίον των Σερραίων στη στήλη, αντίθετα τους αγαπάμε κιόλας για τη μακεδονική λεβεντιά που συνήθως επιδεικνύουν. Ωστόσο αυτή η υπόθεση με τα γάντια του ΟΣΥ (δηλαδή της Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ) που αναδεικνύει τελευταία η αντιπολίτευση, μας έχει κινήσει την περιέργεια (διαβάστε εδώ το σχετικό δημοσίευμα).

Διότι με όποιο τρόπο κι αν αγοράστηκαν, είναι μάλλον αξιοπερίεργο να εφοδιάζεται ένας μεγάλος δημόσιος οργανισμός με εκατοντάδες χιλιάδες «γάντια νιτριλίου με πούδρα» σε ολοένα και υψηλότερες τιμές, που φτάνουν να ξεπερνούν την τιμή λιανικής -και μάλιστα από εταιρεία της εκλογικής περιφέρειας του υπουργού Κώστα Καραμανλή, των Σερρών δηλαδή.

Η οποία εταιρεία φέρεται να εισήλθε στη συγκεκριμένη δραστηριότητα τον Ιούλιο του 2020 (κερδίζοντας την πρώτη δουλειά του ΟΣΥ μόλις στις… 4 Αυγούστου), ενώ κανονικά ασχολείται με είδη επιπλοποιίας.

Επειδή λοιπόν θεωρούμε ότι «η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια», θα θέλαμε μια ικανοποιητική εξήγηση από την πλευρά των αρμοδίων!

Πέραν του αν η προμήθεια ήταν «νόμιμη».


ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ: Για μετά το Πάσχα τοποθετούνται οι εξελίξεις του διαγωνισμού, όπου έχουμε μείνει να μαδάμε τη μαργαρίτα μετά την απόσυρση και… επιστροφή της Άκτωρ Παραχωρήσεις με ασφαλιστικά μέτρα στο ΣτΕ.

Το αίτημα συμμετοχής είχε απορριφθεί από τη διοίκηση του Ταμείου, ενώ και το αίτημα για προσωρινή διαταγή που θα επιτρέψει εκπρόθεσμη συμμετοχή απορρίφθηκε, ως γνωστόν, από το ΣτΕ.

Η συζήτηση της κύριας προσφυγής, όμως, έχει οριστεί για τις 10 Μαΐου. Έως τότε δεν φαίνεται να υπάρχουν εξελίξεις, καθώς ο διαγωνισμός έχει πέσει σ’ αυτό το κενό -που οι επιστήμονες του Διαστήματος εκλαΐκευσαν ως «μαύρη τρύπα»-, δεδομένου ότι μεσολαβούν όλα τα νομικά τερτίπια που κρατούν τη διαδικασία δέσμια.

Κατά πληροφορίες, οι υπηρεσίες του ΤΑΙΠΕΔ έχουν ξεκινήσει τον προσυμβατικό έλεγχο των προσφορών των κοινοπραξιών Egis - ΓΕΚ Τέρνα και Vinci - Μυτιληναίος - Άβαξ, χωρίς ωστόσο να αποσφραγίζονται επισήμως οι προσφορές τους για την Εγνατία.

Υπενθυμίζεται πως η Άκτωρ Παραχωρήσεις, μετά την απόσυρση της συνεταίρου της καναδικής Roadis, αρχικά έχασε την προθεσμία υποβολής νέου σχήματος διεκδίκησης (στις αρχές Μαρτίου). Ακολούθως επιβεβαίωσε την απόσυρση από τον εν λόγω διαγωνισμό και εσχάτως διεκδίκησε παράταση με όλα τα «διαθέσιμα νομικά μέσα», προκειμένου να κατέβει αυτόνομα στον σχετικό διαγωνισμό.

Για την ιστορία, η συγκεκριμένη παραχώρηση έχει αναγγελθεί από το 2013, ωστόσο το 2017 δημοσιοποιήθηκε η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος με 9 επενδυτικά σχήματα να δηλώνουν το παρών το 2018.

Μετά από σειρά αναβολών, τον Δεκέμβριο του 2020, κατατέθηκε δεσμευτική οικονομική προσφορά από το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Egis Projects, η οποία «μπλόκαρε» από τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσαν η Roadis - Άκτωρ Παραχωρήσεις και η Vinci - Mytilineos, μετά την προσφυγή στο ΣτΕ, εξέλιξη που οδήγησε σε νέα παράταση του διαγωνισμού.

Λίγους μήνες μετά και ενόσω ο διαγωνισμός εξέπνεε την 1η Απριλίου, ήρθαν οι παραπάνω εξελίξεις. Μένει να φανεί πλέον αν η υπόθεση προσχωρήσει υπό την πίεση για ωρίμανση έργων υποδομής.

Γιατί Ταμείο Ανάκαμψης, μόνον με το «Εξοικονομώ», μάλλον δεν έχει και πολύ νόημα….

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v