ΖΑΚΥΝΘΟΣ: Η δικαστική κόντρα μεταξύ των… συνεταίρων της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ για τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει στην Ελλάδα, αλλά και η αλλαγή ιδιοκτησίας της εταιρείας ΡΙΜΑΝΑ που είχε αγοράσει την τεράστια έκταση στη Ζάκυνθο, δείχνει πως αρχίζει να ξηλώνεται το πουλόβερ με την περίεργη συναλλαγή.
Τη Μεγάλη Πέμπτη του 2014, οι συγκεκριμένοι επενδυτές, που τώρα «σφάζονται» στα δικαστήρια, είχαν αγοράσει έκταση 14.500 στρεμμάτων στη Ζάκυνθο (που περιελάμβανε πλήθος ιδιωτικών εκτάσεων!) από πωλητή που εμφανιζόταν ως ιδιοκτήτης με βάση ηγεμονικό διάταγμα της Ενετικής Πολιτείας που εκδόθηκε από το Δουκικό Παλάτι στις 25 Σεπτεμβρίου 1783.
Η υπόθεση της συγκεκριμένης συναλλαγής βρίσκεται στα δικαστήρια και έχει, μάλιστα, και ποινικό σκέλος που βρίσκεται σε εξέλιξη. Το ενδιαφέρον είναι πως ένας εκ των εμπλεκομένων στις πρόσφατες αλληλομηνύσεις είχε στο παρελθόν αντίστοιχες δικαστικές περιπέτειες, άγνωστης κατάληξης, με τον μεγαλομέτοχο της ΒΙΟΤEΡ Γιώργο Μαυροσκότη.
Ο Γ. Μαυροσκότης τον στέγαζε, μάλιστα, στα γραφεία της ΒΙΟΤEΡ στο Παγκράτι.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ Ι: Τρικυμία προκαλούν πάλι στον Πειραιά ορισμένες επιλογές του Υπουργείου Ναυτιλίας. Για παράδειγμα η τροπολογία που κατατέθηκε εκπρόθεσμα στη Βουλή και αφορά στην αφαίρεση αρμοδιοτήτων από τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (ΡΑΛ) αναφορικά με την επιβολή προστίμων, προκαλεί ήδη αντιδράσεις διαφόρων φορέων στον Πειραιά.
Όπως λέγεται, η τροπολογία αφαιρεί από τη ΡΑΛ αρμοδιότητες «ενοχλητικές» για κάποιους στο μεγάλο λιμάνι. Άσε που, σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, από την τροπολογία μπορεί να καταγραφεί μείωση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.
O λόγος είναι ότι η νέα διάταξη τροποποιεί το μέγιστο ύψος των προστίμων που επιβάλλει για διάφορες περιπτώσεις η ΡΑΛ στις 15.000 ευρώ αντί του 1% επί του κύκλου εργασιών που προβλέπει η υφιστάμενη νομοθεσία...
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΙΙ: Γκρίνιες για το Υπουργείο Ναυτιλίας ακούγονται, όμως, όπως μαθαίνει η στήλη από άλλα υπουργεία, όπως το Οικονομικών. Δεν φαίνεται να κατανοούν πλήρως γιατί θα πρέπει να αποζημιώνονται μέσω έκτακτων συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας τα ταχύπλοα τον Δεκέμβρη, ένα μήνα που ποτέ στο παρελθόν και σε κανονικές συνθήκες δεν έκαναν δρομολόγια τέτοια περίοδο.
Δεν μπορεί, κάποια λογική εξήγηση θα έχουν στο Υπουργείο Ναυτιλίας!