ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ. Μπορεί η μετοχή της Παπουτσάνης να έχει καταγράψει γερό ράλι κατά την τελευταία τριετία, πλην όμως πολλοί υποστηρίζουν πως ο τίτλος παραμένει υποτιμημένος.
Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί η πρόσφατη (μετά τα αποτελέσματα εννεαμήνου) έκθεση της Beta ΑΧΕΠΕΥ, που δίνει τιμή-στόχο τα 4,05 ευρώ και αναφέρεται σε δείκτη P/E που προσεγγίζει το 12 με βάση τα εκτιμώμενα κέρδη της φετινής χρονιάς και το 10 με βάση τις προβλεπόμενες επιδόσεις του 2021.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. Στις 3 Νοεμβρίου η στήλη είχε δημοσιεύσει τις ανησυχίες στελεχών της αγοράς πετρελαιοειδών απέναντι σε προθέσεις του υπουργείου Οικονομικών να αλλάξει το πλαίσιο διακίνησης ναυτιλιακών καυσίμων από τα σλέπια.
Σύμφωνα με πληροφορίες που είχαν οι προαναφερόμενοι παράγοντες, το υπουργείο σκόπευε να επιτρέψει σε πλωτά μέσα και άνω των 2.500 κυβικών μέτρων να λειτουργούν ως φορολογικές αποθήκες καυσίμων. Δηλαδή, κατά τα ίδια στελέχη, θα μπορούσαν και να εφοδιάζουν με αφορολόγητο ναυτιλιακό ντίζελ πλοία και να κρατούν αποθήκες καυσίμων. Όπως σημείωναν τα ίδια πρόσωπα, θα άνοιγε ένα ακόμη «παράθυρο» στο λαθρεμπόριο.
Πέντε μέρες μετά το δημοσίευμα του «Χαμαιλέοντα», κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών διέρρεαν χθες: «Ουδεμία τροποποίηση επέρχεται στις διατάξεις για τη λειτουργία των πλωτών μέσων αποθήκευσης καυσίμων (σλέπια) ως ειδικές φορολογικές αποθήκες με το σχέδιο νόμου για το λαθρεμπόριο και ουδέποτε δόθηκε εντολή στην ΑΑΔΕ για την τροποποίηση της σχετικής ισχύουσας διάταξης (η οποία προβλέπει ότι τα σλέπια -ειδικά δεξαμενόπλοια τα οποία χρησιμοποιούνται ως εφοδιαστικά μέσα άλλων πλοίων- με μέγιστη χωρητικότητα 2.500 κυβ. μέτρα δύνανται να αναγνωρίζονται ως φορολογικές αποθήκες, υπό την προϋπόθεση ότι παραμένουν μόνιμα αγκυροβολημένα σε συγκεκριμένες θέσεις σε λιμάνια ή όρμους και επομένως στην περίπτωση αυτή δεν χρησιμοποιούνται ως εφοδιαστικά μέσα)».
Κάλλιο αργά παρά ποτέ…