Προετοιμασία για μια εντελώς διαφορετική Black Friday (ή Black Week…) ξεκινούν ήδη δίκτυα λιανικής και προμηθευτές. Ο εμπορικός θεσμός -που αποδείχθηκε προσοδοφόρος- αναγκαστικά θα προσαρμοστεί και αυτός στον ρυθμό της πανδημίας.
Όπως ήδη προϊδέασε η διοίκηση της Κωτσόβολος, το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς είναι σφόδρα πιθανό να στιγματιστεί από χαμηλή ζήτηση αλλά και τους περιορισμούς που φέρνει η υγειονομική κρίση.
Από τη μια, ο καταναλωτής θα κυνηγήσει τις προσφορές και από την άλλη, θα αποφεύγει τα μαγαζιά, τον συνωστισμό και το στήσιμο σε ουρές για να παραλάβει -όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια- προϊόν από το φυσικό σημείο πώλησης.
Ως εκ τούτου, οι παράγοντες της αγοράς προετοιμάζονται, αφενός, να βρουν τις τιμές και τα προϊόντα που θα θέλξουν και αφετέρου, τον τρόπο που θα τα παραδώσουν, καθώς προβλέπεται σημαντική στροφή των καταναλωτών στα εναλλακτικά κανάλια παραγγελιών (call center και ηλεκτρονικά καταστήματα).
Εκεί θα παίξει ρόλο το «τελευταίο μίλι», δηλαδή το να φτάσει το προϊόν στον πελάτη, χωρίς το «βραχυκύκλωμα» που υπέστη η αγορά κατά το lockdown. Ιδιόκτητοι στόλοι των αλυσίδων ήδη εξοπλίζονται ενώ ξεκινά νέος κύκλος συμφωνιών (λεόντιων μάλιστα) με τις εταιρίες ταχυμεταφορών και τις εταιρείες ταξί.
Ο χειμώνας έρχεται…