Η μικρή και ρηχή αγορά, που συνοδεύεται από σχετικά περιορισμένο ανταγωνισμό, έχει και παρενέργειες που βγαίνουν στην επιφάνεια σε μια κρίση. Έτσι τις τελευταίες ημέρες βρίσκονται στο στόχαστρο οι εταιρείες ταχυμεταφορών, όταν αντίστοιχα και μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίζονται στη λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, ακόμα και ισχυρών ομίλων που πιάστηκαν κυριολεκτικά στον ύπνο.
Ήδη στον Συνήγορο του Καταναλωτή φτάνουν καταγγελίες για ηχηρά ονόματα του κλάδου όπου οι πελάτες έχουν εγκλωβιστεί σε παραγγελίες που είναι άγνωστο πότε θα παραλάβουν. Γιατί; Γιατί το ηλεκτρονικό κατάστημα δείχνει πως είναι διαθέσιμο ένα προϊόν, το οποίο τελικά δεν είναι! Ο πελάτης έχει πληρώσει και τώρα δεν γνωρίζει πότε και που θα βρεθεί το προϊόν ώστε να το παραλάβει. Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, όχι από τον κλάδο των ηλεκτρονικών.
Αναφέρεται το παράδειγμα εταιρείας ειδών περιποίησης κ.λπ. που επειδή «δεν ήθελε να παίζει με το όνομά της» έχει βγάλει στον δρόμο και κάνουν διανομές ακόμα και υπάλληλοι των φυσικών καταστημάτων (που είναι κλειστά).
Πάει, μάλιστα, πολύ καλά, με έκρηξη τζίρου και σχεδόν μηδενικά παράπονα σε σχέση με ανταγωνιστές της που έχουν στην κυριολεξία βουλιάξει υπό το βάρος των καταγγελιών για καθυστερήσεις.