Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Οκτ 23 2019

Το μικρό θαύμα της ΜΟΤΟ και οι μάχες χαρακωμάτων στην PASAL

Το μικρό θαύμα της ΜΟΤΟ και οι μάχες χαρακωμάτων στην PASAL

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ. Όταν πέρυσι τέτοια εποχή είχε «κλείσει» το deal της Μοτοδυναμικής για την απόκτηση της Lion Rental (Sixt), λίγοι ήταν εκείνοι που προέβλεπαν πως η τελευταία θα μπορούσε να επιστρέψει σε κερδοφόρο αποτέλεσμα κάτω από το νέο ιδιοκτησιακό της καθεστώς από την πρώτη κιόλας χρήση.

Τελικά, στο εννεάμηνο του 2019 η Lion Rental τα κατάφερε, ανακοινώνοντας κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) λίγο πάνω από τα δύο εκατ. ευρώ, με τη διοίκηση της Μοτοδυναμικής να μιλά για «επιτυχή ενσωμάτωση».

Το ταμπλό δεν άφησε παραπονεμένους όσους τοποθετήθηκαν στη μετοχή της ΜΟΤΟ, μετά το +150% που καταγράφει από την αρχή του χρόνου.

 

PASAL DEVELOPMENT. «Μάχες χαρακωμάτων» μεταξύ αγοραστών και πωλητών στην Ρasal Development, με τον τίτλο να χαρακτηρίζεται κατά τις τελευταίες συνεδριάσεις από έντονες διακυμάνσεις.

Οι πωλητές προφανώς «βλέπουν» πως ο νέος στρατηγικός επενδυτής (ο Ελληνοσουηδός επιχειρηματίας κ. Ηλίας Γεωργιάδης) θα αποκτήσει το 90% της εισηγμένης έναντι ποσού (περίπου προς 0,075 ευρώ ανά μετοχή) σαφώς χαμηλότερου σε σχέση με την τρέχουσα τιμή του τίτλου.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και εκείνοι που έχουν πιάσει το κομπιουτεράκι και φαίνεται να κοιτάζουν τα πράγματα σε μεσομακροπρόθεσμη βάση. Εξετάζουν για παράδειγμα το πόσο αποτιμώνται σε τρέχουσες τιμές τα ακίνητα που ήδη διαθέτει η Pasal (με πρώτο αυτό των αποθηκών της Σκλαβενίτης στην Ελευσίνα), ή το πόσα δικά του projects θα μπορούσε ενδεχομένως να περάσει στην εισηγμένη ο νέος της βασικός μέτοχος.

Και όταν τελειώσουν τους υπολογισμούς τους, ίσως και να βγουν αγοραστές...

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v