Μεγάλη κουβέντα γίνεται στην αγορά κατασκευών για την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) με την οποία, στην ουσία, μπλοκάρεται ο μεγάλος διαγωνισμός του ΟΛΠ, που ελέγχεται από τους Κινέζους της Cosco, για την επέκταση του λιμένα κρουαζιέρας, ύψους περί τα 150 εκατ. ευρώ.
Η επένδυση για την ενίσχυση του τομέα κρουαζιέρας ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λιμενικά έργα στη Μεσόγειο και συγκέντρωσε σοβαρό ενδιαφέρον.
Η απόφαση του ΣτΕ επί των ασφαλιστικών μέτρων (εκκρεμεί η συζήτηση στην Ολομέλεια) δημιουργεί σοβαρό προηγούμενο και για άλλες επιχειρήσεις, που δηλώνουν ιδιωτικές (όπως ο ΟΛΠ μετά την πώληση στην Cosco), αλλά προωθούν μεγάλα έργα με κοινοτική ή κρατική χρηματοδότηση.
Το ΣτΕ θεωρεί πως εφόσον μια ιδιωτική επιχείρηση προωθεί έργο με κοινοτικά/κρατικά κονδύλια, οφείλει να τηρεί την κοινοτική νομοθεσία για τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις. Δεν μπορεί, δηλαδή, να προσθέτει στα τεύχη των διαγωνισμών όρους όπως αυτούς που θεώρησαν υπερβολικούς/φωτογραφικούς οι τεχνικές εταιρείες που προσέφυγαν στο ΣτΕ.
Οι προσφυγές είχαν κατατεθεί από τις διοικήσεις των ΤΕΡΝΑ και J&P ΑΒΑΞ.