Η επισημοποίηση της πρόθεσης της ιδιοκτήτριας εταιρείας να πουλήσει το εμβληματικό ξενοδοχειακό συγκρότημα συνδυάστηκε με την εντολή αναζήτησης ενδιαφερόμενων «μνηστήρων» που δόθηκε από την Τεχνική Ολυμπιακή στην Cushman & Wakefield s.r.o και την Profin Management Limited.
Πριν το επίσημο πωλητήριο στη μονάδας, ωστόσο, είχε προηγηθεί ένα πολύμηνο, άκαρπο όπως αποδείχθηκε, προξενιό εντός συνόρων.
Η πρόθεση των ιδιοκτητών να πουλήσουν το συγκρότημα αποτελούσε κοινό μυστικό στην εγχώρια ξενοδοχειακή (και ευρύτερη επιχειρηματική) πιάτσα. Οι ιδιοκτήτες φέρονται να είχαν «προξενέψει» την ξενοδοχειακή… νύφη σχεδόν σε όλους τους ισχυρούς εγχώριους παίκτες της ξενοδοχειακής αγοράς και του real estate.
Πριν σχεδόν ένα χρόνο, μάλιστα, το προξενιό έφθασε μέχρι την πόρτα κορυφαίου ομίλου με πολυσχιδείς δραστηριότητες σε ευρύ φάσμα της οικονομίας, ο οποίος ενισχύει διαρκώς την παρουσία του στον ελληνικό τουρισμό τα τελευταία χρόνια. Το προξενιό, ωστόσο, απέβη άκαρπο και η πολύφερνη νύφη παρέμεινε στο… ράφι.
Οι κακές γλώσσες αποδίδουν το πολύμηνο άκαρπο προξενιό-γαϊτανάκι στην αμφιλεγόμενη «προίκα». Τις ρεαλιστικές δυνατότητες που υπάρχουν, δηλαδή, να επεκταθούν μελλοντικά οι δραστηριότητες του Πόρτο Καρράς, δημιουργώντας υψηλή προστιθέμενη αξία (και αποδόσεις) στους ενδιαφερόμενους μνηστήρες.
Η «εμπλοκή» στο μεγαλεπήβολο πρόγραμμα κατασκευής πολυτελών κατοικιών φέρεται να αποτελεί το βασικό «αγκάθι» που κρατά, μέχρι στιγμής, μακριά τους υποψήφιους μνηστήρες.
Πολύφερνη, μεν, η «νύφη» αλλά δεν διανύει την πρώτη νιότη της. Κι η «προίκα» μετράει πολύ. Ίσως περισσότερο απ’ όλα…