Κόντρες, πριν ακόμη καλά καλά μεταβιβασθούν οι φίρμες του χαρτοφυλακίου της Folli Follie σε νέους αντιπροσώπους, αναπτύσσονται στην αγορά.
Οι διεκδικητές πολλοί, όπως ήδη έχει καταγράψει το Εuro2day.gr, ωστόσο, οι κατοχυρωμένες συμφωνίες και οι νέοι διάδοχοι των επώνυμων brands, λιγοστοί. Στη φάση της διεκδίκησης, όλοι θα παίξουν τα «χαρτιά» τους, προκειμένου να κλείσουν τα νέα συμβόλαια, ωστόσο αρχίζουν να συνυπολογίζουν και τις δυνατότητες σύναψης συνεργασιών στην εγχώρια λιανική.
Η ομαλή μετάβαση και η διοχέτευση προϊόντων στην αγορά από νέο αντιπρόσωπο κανονικά δεν θα ήταν πρόβλημα, αλλά μάλλον μια καλοδεχούμενη εξέλιξη.
Ωστόσο, στη ρηχότητα της ελληνικής λιανικής, κάποιοι συμπίπτουν να είναι αντιπρόσωποι και retailers. Και διαμηνύουν σε συγκεκριμένο σχήμα ανταγωνιστών τους πως αν αναλάβουν φίρμες του χαρτοφυλακίου της FF, το κατώφλι τους δεν θα το περάσουν.
Στον βαθμό που η στήλη μπορεί να ψυχολογεί διαθέσεις και ιδιοσυγκρασίες, το εννοούν…