Εκτός από την Αττική Οδό, όπου η Τράπεζα Πειραιώς έχει ξεκινήσει τη διαδικασία πώλησης του 10%, μετοχικές αλλαγές αναμένονται και σε άλλες συμβάσεις παραχώρησης. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνει όποιος διαβάσει τον ετήσιο απολογισμό του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ.
Τι λέει; Εξηγεί πως «σηµαντικές επενδυτικές ευκαιρίες διαφαίνεται να υπάρχουν στη δευτερογενή αγορά των υπαρχόντων έργων παραχωρήσεων των οδικών αξόνων, κατόπιν της ολοκλήρωσης κατασκευής τους το τελευταίο διάστηµα και λαµβάνοντας υπόψη πιθανή πρόθεση αποεπένδυσης υφιστάµενων µετόχων».
Η διοίκηση του κατασκευαστικού ομίλου προσθέτει πως «στο πλαίσιο αυτό, ο όµιλος προτίθεται να εξετάσει πιθανή αύξηση των ποσοστών συµµετοχής του (ή/και νέας εισόδου), πάντα µε γνώµονα την αποδοτικότητα των επενδυµένων κεφαλαίων και την ενίσχυση ευρύτερων συνεργιών».
Οταν αναφέρεται σε «πιθανή αύξηση των ποσοστών συμμετοχής του» εννοεί την Αττική Οδό, το καταλάβαμε.
Οταν, όμως, μιλάει για «νέα είσοδο», ποιες παραχωρήσεις εννοεί;