Τον Μάρτιο του 2010, δηλαδή πριν από οκτώ χρόνια, είχε υπογραφεί η σύμβαση με την ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική για την κατασκευή τμήματος της λεγόμενης Παραϊόνιας Οδού και συγκεκριμένα το έργο «Κατασκευή Οδικής Σύνδεσης της περιοχής Ακτίου µε τοn ∆υτικό Άξονα Βορρά - Νότου, τµήµα από Χιλιομετρική Θέση 0+000 έως Χ.Θ. 22+500».
Η τότε διοίκηση της εταιρείας είχε υπογράψει πως θα παραδώσει τα περίπου 22 χιλιόμετρα του οδικού άξονα μέσα σε τρία χρόνια, με έκπτωση 50% έναντι του αρχικού προϋπολογισμού των 84,6 εκατ. ευρώ. Δηλαδή με περίπου 42 εκατ. ευρώ. Από τότε η ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική κηρύχθηκε τρεις φορές έκπτωτη και κατάφερε να κερδίσει τις ενστάσεις ή, για ανεξήγητους λόγους, δεν οριστικοποιήθηκε η «αποβολή» της από το στοιχειωμένο έργο.
Ακόμα και σήμερα, η εταιρεία αδυνατεί να ανταποκριθεί στις εντολές του υπουργείου Υποδομών «για αντικατάσταση των εγγυητικών επιστολών καλής εκτέλεσης και πρόσθετης καλής εκτέλεσης, της Marfin Egnatia Bank, για τις οποίες η Κεντρική Τράπεζα Κύπρου δηλώνει αδυναµία πληρωµής στην περίπτωση κατάπτωσης αυτών»!
Σημειώστε πως η εταιρεία, χωρίς να ολοκληρώσει το έργο, έχει εισπράξει σχεδόν 55 εκατομμύρια καθώς υπήρξε (όπως συνηθίζεται…) αναθεώρηση της αρχικής προσφοράς της.
Mόλις χθες δημοσιεύθηκε η διορθωμένη υπουργική απόφαση για την αντικατάστασή της από την ΑΚΤΩΡ. Πόσα θα εισπράξει η ΑΚΤΩΡ για να τελειώσει το έργο; Αγνωστον! Οπως και να κάνουμε τις πράξεις, με τον αρχικό προϋπολογισμό, τις μέχρι σήμερα εισπράξεις της ΑΕΓΕΚ και τις αναθεωρήσεις, τα νούμερα δεν βγαίνουν!