Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Δεκ 14 2017

Η παλιά ιστορία της Guardian Trust και ο μουντζούρης

Η παλιά ιστορία της Guardian Trust και ο μουντζούρης

Το χθεσινό δημοσίευμα του Euro2day.gr με τίτλο «Guardian Trust: Οι καυτές επισημάνσεις του ορκωτού ελεγκτή» αναφερόταν σε επισφαλείς απαιτήσεις για τις οποίες δεν είχαν σχηματιστεί προβλέψεις, σε πολυετείς ρυθμίσεις απαιτήσεων από πελάτες και χρεώστες της εταιρείας, καθώς και σε προκαταβολές αμοιβών προς μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Είναι προφανές ότι το περιεχόμενο των παρατηρήσεων προκάλεσε συζητήσεις στην αγορά, καθώς αυτές οι «μακροπρόθεσμες απαιτήσεις» αντιστοιχούσαν σε σημαντικό ποσοστό των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας και επίσης επειδή δεν δίνονταν σαφείς εξηγήσεις για το πώς προήλθαν (π.χ. πώς γίνεται πελάτες εν έτει 2015 να οφείλουν τόσο μεγάλα ποσά σε ΑΧΕ;).

Ωστόσο, αξιοσημείωτο είναι πως οι παρατηρήσεις του Ορκωτού δεν είναι… φρέσκες. Και αυτό γιατί πέρα από τις λογιστικές καταστάσεις του πρώτου εξαμήνου του 2017 στις οποίες αναφερόταν το χθεσινό δημοσίευμα του Euro2day.gr, σαφείς αναφορές για επισφαλείς απαιτήσεις χωρίς σχηματισμό προβλέψεων και για πολυετείς απαιτήσεις από πελάτες και χρεώστες είχαν γίνει και στις οικονομικές καταστάσεις τόσο του 2016, όσο και του 2015.

Αναφορά επίσης είχε γίνει και για δάνειο μελών του Δ.Σ. που το 2015 μετατράπηκε σε προκαταβολή έναντι μελλοντικών αμοιβών τους. Απλά, μέσα στο 2016 οι απαιτήσεις αυτές μειώθηκαν ως ένα βαθμό, βάσει των όρων που είχε γνωστοποιήσει η Guardian Trust από την προηγούμενη χρονιά.

Πάντως, οι αρμόδιες αρχές ήταν ήδη ενημερωμένες από τους πρώτους μήνες του 2016, από τότε δηλαδή που είχαν δημοσιευθεί οι λογιστικές καταστάσεις του 2015.

 

GUARDIAN TRUST (ΙΙ): Σε δύσκολη θέση βρίσκονται οι εργαζόμενοι της χρηματιστηριακής εταιρείας Guardian Trust, όχι μόνο γιατί τους οφείλονται οι αποδοχές του Νοεμβρίου, αλλά και γιατί δεν γνωρίζουν το αν και κατά πόσο θα πληρωθούν ξανά.

Όπως μας διαμηνύθηκε, ο επόπτης που εισήλθε στη χρηματιστηριακή εταιρεία ξεκαθάρισε πως θα δοθεί προτεραιότητα στην επαλήθευση των υπολοίπων των πελατών και πριν αυτή ολοκληρωθεί, δεν θα υπάρξουν πληρωμές προς τους εργαζόμενους.

Ωστόσο, ο φόβος είναι πως η όλη διαδικασία θα διαρκέσει μήνες, ή ακόμη και χρονικό διάστημα που υπερβαίνει το έτος

Και καλό είναι να μην είναι οι εργαζόμενοι που θα μείνουν με τον... «μουντζούρη».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v