Ημερήσια αποζημίωση μεταξύ 250 και 300 ευρώ, μέχρι την αποκατάσταση στις προηγούμενες θέσεις τους, καλείται να καταβάλει ο ΟΣΕ σε τουλάχιστον τρία στελέχη, τα οποία είχαν υποβαθμιστεί από τη σημερινή διοίκηση και προχώρησαν σε δικαστικές προσφυγές, τις οποίες κέρδισαν.
Πρόκειται για διευθυντές που έγιναν προϊστάμενοι και για προϊσταμένους που υποβαθμίστηκαν σε απλούς υπαλλήλους.
Ολα αυτά συμβαίνουν ενώ συνεχίζεται το «πανηγύρι» με τα διάφορα συστήματα που εγκαθίστανται στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Στην ουσία, δίνεται μάχη από τους ξένους ομίλους, ώστε οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες να μην αποκτήσουν την απαραίτητη εμπειρία για να μπορούν να διεκδικούν αυτόνομα έργα σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης.
Μάλιστα, οι τοπικοί συνεργάτες διεθνών ομίλων εγκαλούν τις ελληνικές κατασκευαστικές επιχειρήσεις, την ίδια ώρα που συνεχίζουν το πάρτι σε σειρά εργολαβιών.
Ετσι, για παράδειγμα, το κόστος των γειώσεων στην εργολαβία ηλεκτροκίνησης του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός αυξήθηκε πρόσφατα κατά 5 εκατ. ευρώ, όταν οι γειώσεις για ολόκληρο το δίκτυο Αθήνα - Θεσσαλονίκη κοστίζουν 3 εκατ. ευρώ!
Για τα συστήματα interlocking, το κόστος μπορεί να τριπλασιαστεί από εργολαβία σε εργολαβία της ΕΡΓΟΣΕ, χωρίς να ανοίξει μύτη.