AUTOHELLAS: Κέρδη 558% έχει καταγράψει όποιος πριν από πέντε χρόνια αγόρασε μετοχές της Autohellas (τιμή 3,48 ευρώ στις 5/9/2012, στα 22,92 ευρώ το χθεσινό κλείσιμο).
Ακόμη και σήμερα όμως, η μερισματική απόδοση του τίτλου υπολογίζεται στο καθόλου ευκαταφρόνητο 3,7% (0,85 ευρώ ανά μετοχή, ποσό που ήδη διανεμήθηκε), ενώ το P/E της μετοχής δεν αναμένεται να είναι πολύ υψηλότερο του 10, αν υπολογιστεί με βάση τα προβλεπόμενα φετινά κέρδη.
ΥΓ: Όταν η εταιρεία αποτιμάται στο ΧΑ προς 280 εκατ. ευρώ, η τοποθέτησή της σε Αεροπορία Αιγαίου (το 11,66%), Κρητικά Γκολφ, ΕΛΤΡΕΚΑ (50%, με το άλλο μισό να ελέγχεται από την ΕΛΤΡΑΚ) και Sportsland (50%, με το υπόλοιπο ποσοστό να κατέχει ο γνωστός επιχειρηματίας Αχ. Κωνσταντακόπουλος) υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 80 εκατ. ευρώ.
CPI: H μόνη μετοχή που τις τελευταίες ημέρες «γράφει» χαμηλά δωδεκαμήνου. Επίσης η μόνη εισηγμένη που διαπραγματεύεται με τόσο χαμηλή κεφαλαιοποίηση (1,27 εκατ. ευρώ), χωρίς να είναι ζημιογόνα (οριακά κέρδη σημειώνει κατά τα τελευταία χρόνια) και χωρίς να έχει προβλήματα ρευστότητας.
Προβληματικός ο όγκος των συναλλαγών.
ΑΣΠΙΣ: Στους δικαιούχους άλλων 1.687 συμβολαίων του ομίλου Ασπίς (1.074 Ασπίς Πρόνοια και 613 Commercial Value) καταβλήθηκε χθες τμήμα των χρημάτων που δικαιούνται.
Η διαδικασία συνεχίζεται, καθώς μέχρι την 31η Ιουλίου του 2017 είχε δοθεί μέρος των οφειλομένων σε δικαιούχους 21.925 συμβολαίων (10.728 Ασπίς Πρόνοια και 11.197 Commercial Value).
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ: Μπορεί στις ασφαλιστικές εταιρείες να μην έχουμε δει μέχρι σήμερα ούτε μία συγχώνευση λόγω του Solvency II, ωστόσο δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Μεταξύ των κινήσεων που προκάλεσαν αίσθηση συγκαταλέγεται η συμφωνία σύμπραξης μεταξύ της Ομνύω (Κων/νος Βαλαβάνης) και της Brokers Union του Νίκου Βελλιάδη.