Νωρίτερα από τη συμβατική της υποχρέωση παρέδωσε την Ιόνια Οδό η ΤΕΡΝΑ, με δύο κινήσεις μέσω των οποίων κέρδισε το χαμένο έδαφος αρκετών μηνών.
Σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης παραδίδει στην κυκλοφορία το τελευταίο τμήμα του οδικού άξονα, Πέρδικα - Ανισόπεδος Κόμβος Εγνατίας. Πώς επιταχύνθηκε το έργο που αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα, κυρίως με τις απαλλοτριώσεις και την τεχνική λύση στην Κλόκοβα;
Πρώτον, η σήραγγα της Κλόκοβας ολοκληρώθηκε σε χρόνο-ρεκόρ, μόλις 13 μηνών, καθώς τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ εργάζονταν ταυτόχρονα σε τέσσερα μέτωπα με τριπλές βάρδιες. Δεύτερον, η διοίκηση της τεχνικής εταιρείας μίσθωσε περί τις 2.000 στρέμματα γης προκειμένου να αντιμετωπίσει το γνωστό ζήτημα με τις απαλλοτριώσεις.
Η Ιόνια Οδός είναι μήκους 196 χιλιομέτρων, με 19 ανισόπεδους κόμβους, 9 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), 3 κέντρα ελέγχου και συντήρησης, 33 άνω και 100 κάτω διαβάσεις και 19 τοίχους αντιστήριξης.
Περιλαμβάνει 4 σήραγγες διπλού κλάδου και συγκεκριμένα της Κλόκοβας (2.950 μέτρα), της Μακύνειας (542 μέτρα), της Καλυδώνας (1.200 μέτρα) και της Αμπελιάς (900 μέτρα) καθώς και πέντε μεγάλες γέφυρες μεταξύ των οποίων του Μενιδίου (532 μέτρα), Τσαγκαρόπουλου (447 μέτρα) και Ευήνου ποταμού (260 μέτρα).