Και να διαλύουν το προϊόν και να εισπράττουν υψηλά ποσά θέλουν οι ΠΑΕ, με αποτέλεσμα να οξύνεται η διαμάχη με τη Nova για τα δικαιώματα της Super League.
Η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί πως είναι μονόδρομος η μείωση του αντιτίμου της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων που έχει υπογράψει με τη Super League.
Οι ποδοσφαιρικοί παράγοντες θέλουν τα 30 εκατ. ευρώ ετησίως, όταν έχουν καταφέρει εδώ και δύο χρόνια να μην υπάρχει κεντρικός χορηγός της Super League!
Ερευνα των ελεγκτικών εταιρειών Deloitte και PwC δείχνει πως τα έσοδα της διοργάνωσης υποχώρησαν κατά 84% την περίοδο 2010-2016. Σχεδόν το ίδιο χρονικό διάστημα καταγράφεται, με βάση την ίδια έρευνα, μείωση εισιτηρίων κατά 48%.
Όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς οι ΠΑΕ να έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν σε ένα πρόγραμμα αλλαγών που θα αναβαθμίσει τη διοργάνωση, η οποία έχει βουτήξει στη 14η θέση της κατάταξης της UEFA.
Σημειώστε πως η έρευνα έγινε για λογαριασμό των ΠΑΕ που συγκροτούν τη Super League και αποδεικνύει πως η εμπορικότητα του προϊόντος έχει βουτήξει επικίνδυνα.
Στη Super League εμφανίζονται, πάντως, χαλαροί και ανένδοτοι. Πιθανώς είναι σίγουροι πως θα βρεθεί άλλο τηλεοπτικό κανάλι που θα προσφέρει 30 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τα δικαιώματα μιας παρηκμασμένης διοργάνωσης.