Επειδή κάποιοι προβλέπουν λαμπρές ημέρες για το λιμάνι του Πειραιά, εν μέσω καθυστερήσεων στην αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και παρατεταμένης κρίσης στην οικονομία, η Cosco φροντίζει να μας ξυπνήσει από τον λήθαργο.
Την Τρίτη έγινε γνωστό πως ο κινεζικός όμιλος που ελέγχει τον ΟΛΠ επενδύει 203 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του 51% των μετοχών της Noatum Port Holdings. Η τελευταία διαχειρίζεται δύο τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια του Μπιλμπάο και της Βαλένθια καθώς και δύο εταιρείες διαχείρισης τρένων μεταφοράς αυτοκινήτων (rail yard), την Conterail Madrid και την NRTZ Zaragosa.
Γράφουμε για τις εταιρείες διακίνησης αυτοκινήτων επειδή το car terminal του Πειραιά έχει υποστεί καθίζηση κατά σχεδόν 30% φέτος.
Οσο για την πορεία των επενδύσεων που προγραμματίζει η Cosco στον Πειραιά, ρωτήστε τον υπουργό Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή, που κάθε εβδομάδα υπενθυμίζει πως κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσουν, χωρίς να λαμβάνει σαφή απάντηση.
Ούτως ή άλλως, οι Κινέζοι έχουν πολυετή προθεσμία για την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου, ώστε να πάρουν και το υπόλοιπο 16% τουOΛΠ.