Σχεδόν ένα μήνα πριν από την εκπνοή της προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το μεγαλύτερο έργο των τελευταίων ετών, το πρώτο τμήμα (Αλσος Βεΐκου - Ευαγγελισμός - Γουδή) της νέας γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, και κάποιοι από τους ενδιαφερόμενους αποσύρονται.
Ενα τέτοιο παράδειγμα είναι ο αυστριακός κολοσσός Strabag, ο οποίος τους τελευταίους μήνες είχε εξετάσει το ενδεχόμενο να συμμετάσχει στον διαγωνισμό αλλά κατά πληροφορίες αποσύρθηκε.
Η Strabag, περί το 26% της οποίας ελέγχει ο Ρώσος ολιγάρχης Oleg Deripaska μέσω της κυπριακής εταιρείας Rasperia Trading Limited, αναζητούσε μια ευκαιρία για να επανακάμψει στην ελληνική αγορά, μετά την αποτυχημένη απόπειρα του παρελθόντος με τους οδικούς άξονες.
Οι Αυστριακοί συμμετείχαν αρχικά στην κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, που τελικά ανέλαβε την κατασκευή και εκμετάλλευση του τμήματος Μαλιακός - Κλειδί, αλλά αποχώρησαν, όπως και από τη διεκδίκηση άλλων τμημάτων.
Πέρυσι ο αυστριακός όμιλος παρουσίασε έσοδα γύρω στα 13,5 δισ. ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων στα 425 εκατ. ευρώ.