Μπορεί οι πλέον επιθετικοί διεκδικητές του ΟΛΘ, οι δεσμευτικές προσφορές για την εξαγορά του οποίου υποβάλλονται σήμερα, να είναι το γαλλογερμανικό σχήμα CMA-CGM και Deutsche Invest, με τον Ιβάν Σαββίδη, αλλά το πλέον κινητικό στο data room ήταν άλλο: οι Γιαπωνέζοι της Mitsui, όπως λένε οι γνωρίζοντες.
Η προσφορά του πρώτου σχήματος θεωρείται δεδομένη. Μένει να αποδειχθεί αν και η Mitsui θα προχωρήσει σε δεσμευτική οικονομική προσφορά.
Οσο για τους δύο άλλους ενδιαφερόμενους, την Dubai Ports και την International Container Terminal Services (ICTS) από τις Φιλιππίνες, μέχρι τις αρχές της εβδομάδας ακουγόταν πως θα καταθέσουν, επίσης, δεσμευτικές προσφορές.
Η δυσάρεστη συγκυρία δεν επιτρέπει, πάντως, αισιοδοξία για το ύψος του τιμήματος που αφορά στο 67% του ΟΛΘ. Εκτός και αν συμβεί αυτό που είδαμε στα περιφερειακά αεροδρόμια, όπου οι Γερμανοί της Fraport προσέφεραν περί τα 300-400 εκατ. ευρώ περισσότερα από τους ανταγωνιστές τους.