Ενας δήμαρχος ζητεί να μετακινηθεί ο ουρανοξύστης από ένα σημείο του Ελληνικού επειδή θα εμποδίζει τη θέα περιοίκων προς τη θάλασσα, το δασαρχείο θεωρεί δάσος ακόμα και τις πρασιές στη Λεωφόρο Ποσειδώνος και, κυρίως, το μοναδικό τμήμα που συνδέει το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού με την παραλιακή ζώνη του Αγίου Κοσμά.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ζητεί πολλαπλάσιο χώρο από αυτόν που λέγεται πως χρειάζεται για το μουσείο της, ενώ ο ΟΑΣΑ θέλει 90 εκατ. ευρώ για να βρει νέο αμαξοστάσιο και ας υποστηρίζουν έμπειρα στελέχη του πως με ένα απλό ξεκαθάρισμα των υφιστάμενων αμαξοστασίων από τα σαράβαλα θα λύσει το πρόβλημα με πολύ χαμηλότερο κόστος.
Αυτή είναι η εικόνα που επικρατεί όσον αφορά στην αξιοποίηση του Ελληνικού και της παραλιακής ζώνης του Αγίου Κοσμά μέσω της παραχώρησης στο σχήμα υπό τη Lamda Development του ομίλου Λάτση.
Η τελευταία είχε προγραμματίσει να καταθέσει το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ), αλλά αποφάσισε να περιμένει το δασαρχείο και την αρχαιολογία, ώστε να μη βρεθεί αντιμέτωπη με νέες εκπλήξεις.
Κατά τα άλλα, η διοίκηση της Ελληνικόν ΑΕ, υπό την κα Νανά Σπυροπούλου, έχει κάνει θαύματα τους τελευταίους μήνες σε πολλά μέτωπα του ξεχασμένου ακινήτου. Οσοι, μάλιστα, παρακολουθούν την προσπάθεια, υποστηρίζουν πως όταν πήγε η σημερινή διοίκηση, το ξεκαθάρισμα του μεγαλύτερου ακινήτου της χώρας βρισκόταν στο μηδέν.