Μπορεί η κυβέρνηση να εξαγγέλλει πως τις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, ως κλασικό δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), αλλά την ίδια στιγμή παρουσιάζεται ως υποψήφιο έργο ΣΔΙΤ στον δικτυακό τόπο του «πακέτου Γιούνκερ»!
Μάλιστα, τα σχετικά στοιχεία ανανεώθηκαν πριν από λίγες ημέρες, στις 22 Φεβρουαρίου, μαζί με πλήθος άλλων έργων που σύμφωνα με το Υπ. Υποδομών προωθούνται ως σύμπραξη με ιδιώτες και ζητούν κεφάλαια!
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται ακόμα και έργα παραχώρησης μικρών περιφερειακών αεροδρομίων, όπως της Χίου, της Καστοριάς κ.λπ., τα οποία με βάση τη συμφωνία με τους δανειστές περιέρχονται στο υπερταμείο.
Στην κατασκευαστική αγορά υποστηρίζουν πως ο μακρύς κατάλογος τυχαίων έργων που υποτίθεται πως αναζητούν επενδυτές μέσω προβολής στην ιστοσελίδα του «πακέτου Γιούνκερ» μόνο σύγχυση προκαλεί.
Ειδικά όταν είναι παγκοίνως γνωστό πως τα περισσότερα εξ αυτών είτε θα γίνουν με διαφορετικό μοντέλο, όπως η γραμμή 4 του μετρό Αθήνας, είτε δεν θα γίνουν ποτέ, όπως η «σιδηροδρομική Εγνατία» για την οποία αναζητούνται κεφάλαια 10 δισ. ευρώ.
Μήπως να ασχοληθεί κάποιος υπάλληλος του υπουργείου με το ξεκαθάρισμα του καταλόγου, για να μην προσβάλλουμε και τη νοημοσύνη όσων ασχολούνται με τη χρηματοδότηση έργων ανά την Ευρώπη;