Τελικά, δίκιο φαίνεται να είχαν όσοι παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς κρατούσαν χαμηλά τον πήχη των προσδοκιών, σχετικά με το ύψος της πρόσθετης παραγωγής που θα μπορούσε να αποφέρει το κυνήγι των ανασφάλιστων οχημάτων.
Θυμίζουμε ότι στις αρχές του έτους υπήρξε μια αρχική εξαγγελία της κυβέρνησης και από τα τέλη Φεβρουαρίου είχε ξεκινήσει ένα μπαράζ δημοσιότητας σχετικά με... τα ραβασάκια της εφορίας που θα έφταναν στα σπίτια των ανασφάλιστων οδηγών.
Τρέξτε να προλάβετε, ήταν το κεντρικό μήνυμα, προκειμένου να αποφύγετε πρόστιμα και επιβαρύνσεις.
Με βάση λοιπόν τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, φαίνεται να υπήρξε κάποια περιορισμένη προσέλευση οδηγών, καθώς ενώ το ποσοστό πτώσης στην παραγωγή αστικής ευθύνης οχημάτων ξεκίνησε με -20,5% τον Ιανουάριο (σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015), το αντίστοιχο ποσοστό μεταβολής ήταν -13,3% για το πρώτο δίμηνο και -10,7% για το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Όπως λέγεται, οι προσελθόντες δεν ήταν τόσο πολλοί και κατά κύριο λόγο επικεντρώθηκαν στα χαμηλότερης αξίας (και διάρκειας) συμβόλαια.
Σε απόλυτα ποσά μάλιστα, η παραγωγή του κλάδου αστικής ευθύνης οχημάτων διαμορφώθηκε σε 62,7 εκατ. τον Ιανουάριο και σε 186,98 εκατ. σε ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο (η διατήρηση σταθερού μηνιαίου μέσου όρου αντιστάθμισε ουσιαστικά την αρνητική επίπτωση από την υποχώρηση των τιμολογίων που παρατηρείται εδώ και 3-4 χρόνια στον κλάδο οχημάτων).
ΥΓ: Αν οι ανασφάλιστοι οδηγοί γνώριζαν τι κινδύνους διατρέχουν, θα είχαν σπεύσει όλοι στον ασφαλιστή τους...