Υψηλό μονοψήφιο ποσοστό πτώσης καταγράφει η εγχώρια ζήτηση πετρελαίου κατά το πρώτο φετινό τρίμηνο.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται κόντρα στην αρχική αισιοδοξία που είχε καλλιεργηθεί από στελέχη του κλάδου, λόγω των πολύ χαμηλότερων τιμών του «μαύρου χρυσού».
Μάλιστα, παράγοντες της αγοράς αποδίδουν την έντονη παρατηρούμενη πτώση στο ζεστό Ιανουάριο (μικρότερες ποσότητες πετρελαίου θέρμανσης) και στη χαμηλότερη κίνηση στους δρόμους σε ένα περιβάλλον υψηλής ανεργίας, έντονης οικονομικής αβεβαιότητας και... κλειστών οδικών αξόνων (Φεβρουάριος, λόγω αγροτικών κινητοποιήσεων).
Μέσα σ' ένα τέτοιο περιβάλλον, οι εταιρείες ανταγωνίζονται έντονα μεταξύ τους και παρατηρούνται αξιοσημείωτες μεταβολές μεριδίων αγοράς, μάλλον προς όφελος των «μεγάλων παικτών».
Εκπτώσεις τιμών στους πελάτες, εξόφληση με δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών, loyalty cards και δώρα-προσφορές, είναι μερικά από τα «όπλα» που επιστρατεύονται προς αυτή την κατεύθυνση.
Οικονομική ύφεση... τέχνας κατεργάζεται.