Να εκμεταλλευτεί την ισχυρή θέση της σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών, όπως οι μικρές και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και οι εύποροι ιδιώτες πελάτες, σχεδιάζει η διοίκηση της Eurobank.
Στόχος της Eurobank είναι να καταστεί η βασική τράπεζα για τους εύπορους ιδιώτες πελάτες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που παρουσιάζουν καλύτερη προοπτική σε ό,τι αφορά στη ρευστότητα, την ανθεκτικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους.
Για να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος, η τράπεζα θα επικεντρωθεί στην προσφορά υπηρεσιών διαχείρισης κινδύνων και ρευστότητας στους επιχειρηματικούς πελάτες, σε συνδυασμό με την προσφορά υπηρεσιών συναλλακτικής τραπεζικής (transaction banking) και διαχείρισης διαθεσίμων (cash management).
Επιπρόσθετα, επιδιώκεται η ενίσχυση των σταυροειδών πωλήσεων προϊόντων χαμηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων, κυρίως στους υφιστάμενους πελάτες του Νέου TT, και η επέκταση του δικτύου τερματικών POS και του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρονικών προϊόντων.
Η Eurobank εκτιμά ότι η εμπειρία της από τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα, σε συνδυασμό με την πλατφόρμα "Exportgate" και η σημαντική της θέση στις δραστηριότητες που αποφέρουν έσοδα από αμοιβές και προμήθειες, όπως το factoring, η διαχείριση διαθεσίμων, η χρηματοδότηση εμπορικών συναλλαγών, η εταιρική χρηματοδότηση, debt capital markets και οι χρηματιστηριακές υπηρεσίες, θα λειτουργήσουν υποστηρικτικά σε αυτή τη στρατηγική.