ΟΛΘ: Ζωντανό παραμένει το ενδιαφέρον της Χάτσισον για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Και αυτό γιατί η Θεσσαλονίκη συνεχίζει να έχει γεωγραφικό πλεονέκτημα ως προς την τροφοδοσία της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης για τα εμπορεύματα που φθάνουν στην Ευρώπη μέσω της διώρυγας του Σουέζ.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του ΟΛΘ σε σχέση με την τροφοδοσία της Κεντρικής Ευρώπης ήταν και παραμένει το λιμάνι του Αμβούργου!
Οι Γερμανοί έχουν καταφέρει μειώνοντας σημαντικά τα κόστη και βελτιώνοντας τους χρόνους και τις υπηρεσίες μεταφοράς να στοιχίζει φθηνότερα η διαδρομή Κίνα - Σουέζ - Γιβραλτάρ - Αμβούργο - Βιέννη από αυτήν Κίνα - Σουέζ – Θεσσαλονίκη - Βιέννη.
Μόνο που αυτό μπορεί να αλλάξει εύκολα αν η εκμετάλλευση της προβλήτας του ΟΛΘ περάσει σε ιδιωτικά χέρια. Ακόμη και αν δεν υπάρξουν περαιτέρω επενδύσεις στο δίκτυο σιδηροδρόμων των Βαλκανίων.
ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΦΡΑΓΚΟΥ: Την εκτίμηση ότι το επόμενο μεγάλο γεγονός που θα επηρεάσει τον κλάδο της ναυτιλίας θα είναι η είσοδος της Ινδίας στον παγκόσμιο οικονομικό χάρτη διατυπώνει η Αγγελική Φράγκου, διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings.
Στο πλαίσιο της διεθνούς έρευνας της PwC στην οποία περιλαμβάνονται και οι εκτιμήσεις- αξιολογήσεις διευθυνόντων συμβούλων ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων για τις μεγάλες τάσεις που αναπτύσσονται παγκοσμίως, η κ. Φράγκου επισήμανε ότι νέος παράγοντας που θα αλλάξει τη διεθνή οικονομική ισορροπία θα είναι η Ινδία.
Με πληθυσμό 1,2 δισ. η ανάπτυξη της Ινδίας θα προκαλέσει αλλαγές αντίστοιχες αυτών που έφερε η είσοδος της Κίνας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου το 2001, επηρεάζοντας τη ζήτηση στον κλάδο ξηρού φορτίου.
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ... ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ: Αρκετά από τα γνωστά επιχειρηματικά ονόματα επέλεξαν τις Σπέτσες για τις ολιγοήμερες διακοπές του Πάσχα.
Ένα εξ αυτών, από τα πλέον ηχηρά και επίκαιρα, επιστρέφοντας τη Δευτέρα του Πάσχα με την εντυπωσιακή θαλαμηγό VERA, επέλεξε το ψαροχώρι της Πέρδικας στην Αίγινα για το... μεσημεριανό ψαράκι.
Η αρκετά μεγάλη και ενδιαφέρουσα παρέα τίμησε θαλασσινά και ψάρια στην ψαροταβέρνα "ο Μίλτος".