OTE: Περίπου 2 εκατ. ίδιες μετοχές θα πρέπει να αγοράσει ως τις 10 Μαΐου ο ΟΤΕ, ώστε να καλύψει ενδεχόμενη πλήρη άσκηση του προγράμματος παροχής δικαιωμάτων προαίρεσης (stock options) από στελέχη του ομίλου.
Όπως ανακοίνωσε στις 11 Οκτωβρίου ο Οργανισμός προτίθεται να αγοράσει κατά ανώτατο όριο 5.991.465 ίδιες μετοχές με ανώτατη τιμή τα 13 ευρώ ως τις 10 Μαΐου, στο πλαίσιο εκπλήρωσης υποχρέωσης από το πρόγραμμα stock options
Μετά και τις χθεσινές ανακοινώσεις, ο ΟΤΕ κατέχει 3,95 εκατ. ίδιες μετοχές και επομένως το μεγαλύτερο μέρος των ιδίων μετοχών έχει ήδη αποκτηθεί.
Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να μειωθούν οι όγκοι του buy back καθώς μέχρι τις αρχές Μαΐου υπάρχει αρκετός χρόνος για να αποκτηθούν κατ' ανώτατο όριο άλλες 2 εκατ. μετοχές.
ΥΓ.: Υπολογίζεται ότι μετά και την αφαίρεση των φόρων τα περίπου 600 στελέχη του ομίλου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μοιράζονται καθαρό bonus της τάξης των 12 εκατ. ευρώ.
ΝΕΛ: Η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των ελληνικών νησιών τους χειμερινούς μήνες είναι ένα ευαίσθητο πεδίο στο οποίο αναδεικνύεται η εκάστοτε κυβερνητική ευαισθησία για τους εκεί πληθυσμούς που παλεύουν με το χαμηλό βιοτικό επίπεδο λόγω ελλείψεων και προβληματικής συγκοινωνίας.
Ίσως ακόμη μεγαλύτερη να είναι η ευθύνη των ακτοπλοϊκών εταιριών που αναλαμβάνουν την εξυπηρέτηση των γραμμών αυτών, οι οποίες τους θερινούς μήνες αποτελούν πηγές ρευστού.
Η περιπέτεια του άτυχου επιβάτη που δεν κατάφερε στις 17 Ιανουαρίου να πάρει το πλοίο από το λιμάνι της Σερίφου εκθέτει τόσο τη ΝΕΛ, πλοιοκτήτρια του πλοίου Aqua Jewel, όσο και τους ιθύνοντες του δημοσίου που πολλές φορές κλείνουν τα μάτια σε ό,τι αφορά τους αναδόχους τέτοιων γραμμών.
Ο Παύλος Χρυσαφίδης είχε βγάλει εισιτήριο στις 17 Ιανουαρίου και περίμενε το περί ου ο λόγος πλοίο. Το πλοίο πράγματι ήρθε στη Σέριφο, αλλά όχι και στο... λιμάνι αφού λίγο πριν δέσει ανέστρεψε πλώρη και έφυγε όπως ήλθε. Όπως αναφέρει ο ίδιος στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, το λιμεναρχείο ενημέρωσε τον εμβρόντητο και μοναδικό προς επιβίβαση επιβάτη ότι το Aqua Jewel δεν κατάφερε να δέσει «λόγω καιρού», ενώ υπήρχε άπνοια και ο ήλιος των Αλκυονίδων έλαμπε στον κυκλαδικό ουρανό.
Ο Χαμαιλέων δεν μπορεί να ξέρει τα... σουσούμια του κάθε λιμανιού και το πόσο δύσκολο είναι να δέσει εκεί ένα πλοίο. Ξέρει όμως ότι για μόνο έναν επιβάτη το κίνητρο «να μην καταφέρεις να δέσεις» είναι μεγάλο.
Η εκτέλεση των ακτοπλοϊκών συμβάσεων για τα νησιά όμως δεν είναι ταριφάδικο «αγώι» για να κρίνει ο οδηγός αν τον συμφέρει ή δεν τον συμφέρει να φορτώσει.
ΚΛΙΝΙΚΕΣ: Απηυδισμένες από τη σχέση τους με τον ΕΟΠΥΥ, ορισμένες ιδιωτικές κλινικές (π.χ. ΙΑΣΩ, Metropolitan, Euromedica) έχουν προσελκύσει νέα φουρνιά Λιβύων ασθενών, οι οποίοι φυσικά -αυτήν τη φορά- δεν είναι τραυματίες (εμφυλίου) πολέμου.
Η κίνηση αυτή θα επηρεάσει θετικά τις λογιστικές καταστάσεις των εταιρειών, ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις έχουν αρχίσει ήδη να παρατηρούνται επιμέρους καθυστερήσεις στις πληρωμές των νοσηλίων, γι' αυτό και κάποιοι φοβούνται μήπως επαναληφθεί το φαινόμενο του πρώτου κύματος Λιβύων ασθενών, όπου τα ποσά πληρώθηκαν με μεγάλη καθυστέρηση και «κουρεμένα».