Στα επίπεδα Δεκεμβρίου 2007(!) επιστρέφει η μετοχή της Αεροπορίας Αιγαίου μετά και το τοπικό υψηλό των 6,57 ευρώ. Η εταιρεία εισήχθη στο Χ.Α. τον Μάιο του 2007 - με δύο επενδυτικά funds να έχουν υποβάλει πρόταση εξαγοράς των μεριδίων των αδελφών Λασκαρίδη στο... πλατύσκαλο της Σοφοκλέους.
Ακολούθησε αντίδραση προς τα 10,70 ευρώ τον Ιούλιο του 2007 αλλά και... προσγείωση έως τα ελάχιστα του 1 ευρώ (Ιούλιος 2012). Έκτοτε εκτοξεύθηκε ως και τα 6,57 ευρώ.
Οι εξηγήσεις πολλές, με τον Χαμαιλέοντα να αναφέρεται (στις 5/12) στην επόμενη ημέρα της εταιρείας. Εκτός αυτών, όμως, όπως μας έλεγε επιχειρηματίας, με τις συνεχείς αυξήσεις στα διόδια το πήγαινε - έλα Αθήνα- Θεσσαλονίκη-Αθήνα κοντεύει να γίνει φθηνότερο από αέρος, παρά μέσω του ΠΑΘΕ.
Ενδιαφέρον, πάντως παρουσιάζει το χτίσιμο θέσεων τόσο στην Αεροπορία Αιγαίου όσο και στην Autohellas. Με βάση τα αποτελέσματα 9μήνου -ειδικότερα όμως του τρίτου τριμήνου- φαίνεται πως και οι δύο γυρίζουν σελίδα για τα καλά.
Αναμφίβολα, η συμφωνία με την Olympic Air ωφέλησε και βραχυπρόθεσμα την Aegean, που από τον Απρίλιο-Μάιο διευρύνει επιθετικά το διεθνές δίκτυό της φτάνοντας μέχρι τη Σουηδία. Η ενίσχυση της θέσης της οικογένειας Λασκαρίδη στο μετοχικό κεφάλαιο της Aegean (μέσω της Alnesco με την αγορά επιπλέον 100.000 μετοχών) θεωρήθηκε... εχέγγυο για τη συνέχεια. Δεν βάζει αβίαστα 563.000 ευρώ η οικογένεια Λασκαρίδη, που θεωρείται πολύ συντηρητική σε τέτοια ζητήματα.
Με αυτά και με αυτά, η αποτίμηση της Aegean προσεγγίζει πλέον τα 450 εκατ. ευρώ.
Και από εδώ αρχίζουν τα ενδιαφέροντα. Αποτίμηση 450 εκατ. ευρώ για την Αεροπορία Αιγαίου, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει με 10,79% η Autohellas (που επίσης αύξησε τη θέση της με άλλες 775.623 μετοχές της ΑΡΑΙΓ από τις 25 Οκτωβρίου).
Όμως η Autohellas με τρέχουσα τιμή στο... ταμπλό τα 8,02 ευρώ (στη συνεδρίαση της 4ης/12) αποτιμάται στα 97,08 εκατ. ευρώ.
Όταν μόνο η συμμετοχή της -το 10,79%- στο Μ/Κ της Αιγαίου ισοδυναμεί με 46 εκατ. ευρώ.